AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1 Skrevet 2. desember 2019 Vi har vært prøvere i 5.5 år Begynte med første forsøket gjennom assistert befruktning for 2 år siden. (Utredningen tok 1.5 år) (mannen født steril) Vi har hatt 2 ivf forsøk og mange insemineringer m/donor Jeg har ikke klart å bli gravid enda og jeg begynner å tro at det ikke vil funke for oss. Jeg trenger å høre solskinnshistorier Noen flere undersøkelser som kan gjøres som ikke er gjort på meg?(som ikke er vanlig) Anonymkode: bc7e5...45a
VeronicaAmanda Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært prøvere i 5.5 år Begynte med første forsøket gjennom assistert befruktning for 2 år siden. (Utredningen tok 1.5 år) (mannen født steril) Vi har hatt 2 ivf forsøk og mange insemineringer m/donor Jeg har ikke klart å bli gravid enda og jeg begynner å tro at det ikke vil funke for oss. Jeg trenger å høre solskinnshistorier Noen flere undersøkelser som kan gjøres som ikke er gjort på meg?(som ikke er vanlig) Anonymkode: bc7e5...45a Siden mannen din er steril har dere vel vært prøvere i 2år (siden det ikke har vært mulig før da) Ivf har vel en sjanse på 25% hvert forsøk. De fleste blir gravide iløpet av 3 fersk forsøk, men ikke alle dessverre. Livet er urettferdig og ikke alle får barn..... men ikke gi opp håpet♥️ V/ insemineringene har du gått på noen tabletter? Hatt UL og eggløsnings sprøyte? Ved en vanlig befruktelse (et friskt par) kan det ta et år med klaff i hver syklus før spiren sitter..... Så det vil jo si 12 insemineringer. Ved ivf - prøv ulike progesteron støtter, kanskje du responderer bedre på Lutinus og ikke Crinone (eller omvendt) Vekt? Livsstil? Osv.. Finnes ikke noe fasit på dette. Men de fleste lykkes om de ikke gir opp🙏🏻♥️ Masse lykke til i prosessen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 Vi giennomførte etter flere mislykkede forsøk to runder med ICSI, med dyrking til blastocyst. Det ble i alle fall klart hvorfor vi ikke lykkes. Alt døde på dag 5-6, hver gang, som følge av genfeil. Altså ingen vits i å prøve videre. Hvor svikter det ved IVF forsøkene? Får dere ut egg av god kvalitet, med jevn og god deling i embryostadiet? Anonymkode: 34375...7df
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 Jeg har ingen solskinnshistorie fra meg selv. Men jeg har hørt det er flere som ikke har lykkes her som har prøvd DR.Olga i Russland som har fått det til på første forsøk, mens her i Norge og Danmark har beskjeden vært at det ikke har vært mulig å få det til. Et par hvor mannen hadde en genetisk sykdom som skulle gjøre at han ikke skulle få barn, en dame som hadde prøvd ivf her i Norge og Danmark. Anonymkode: 81ae8...40b 2
Kristina00 Skrevet 3. desember 2019 #5 Skrevet 3. desember 2019 (endret) feil. Endret 3. desember 2019 av Kristina00
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #6 Skrevet 3. desember 2019 Prøvde i nesten 5 år, fant ut at mannen var steril etter 3 år.. Ble derfor 4 inseminasjoner med donor og 1 forsøk med IVF, ble dyrket til blasto - har nå tre eskimoer på frys, venter en jente nå på våren 2020💕 Håper det ordner seg for dere også snart. Klem💕 Anonymkode: 8d1eb...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #7 Skrevet 4. desember 2019 Jeg ble gravid etter åtte år. Prøvde både i Norge og Danmark, men ble ikke gravid før jeg brukte dobbeltdonor i Ava Riga. Anonymkode: 5244c...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå