AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1 Skrevet 2. desember 2019 Hva mener du om foreplay, er det et MUST, eller noe du gjerne dropper? Jeg holder på å bli gal innemellom av gubben som helst bare vil kjøre på og bli ferdig, og legge seg til å sove. Jeg får ALDRI orgasme når jeg har sex med han ved mindre han faktisk tar seg tid til å bruke vibratoren på meg, ingenting annet funker. Anonymkode: bcd02...0c2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #2 Skrevet 2. desember 2019 Kan dere ikke bruke vibratoren mens han penetrerer deg? Kan du ikke bruke den selv? Anonymkode: 98065...a01 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #3 Skrevet 2. desember 2019 For meg er det selvsagt et must for å komme. Ikke selvsagt for å ha sex. Prøvde en periode å insistere på mer forspill, så nå har vi ikke sex lenger. Mannen min er ikke spesielt god i senga, men jeg elsker ham høyt likevel 😊 Anonymkode: 2eb6c...13e
Bamseklemmer Skrevet 2. desember 2019 #4 Skrevet 2. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du om foreplay, er det et MUST, eller noe du gjerne dropper? Selvfølegelig er det et must! Uten forplay er jo som å kjøre en frossen bil, den må varmes opp ellerså sliter du den ut😉 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #5 Skrevet 2. desember 2019 Aldri vært et tema å skippe forspill. Hadde vi ikke hatt forspill og han bare kjørte på uten å tenke på meg, ja da ville det ikke blitt mye sex her i gården. Heldigvis har jeg ikke det problemet 😁 Anonymkode: 98bc8...433 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #6 Skrevet 2. desember 2019 Hva legger man i forspill? Anonymkode: 0611e...cba
addict Skrevet 2. desember 2019 #7 Skrevet 2. desember 2019 Jeg har aldri hatt sex med min samboer uten å komme, men det kan gjerne skje under akten og ikke nødvendigvis under forspill. Hadde jeg trengt oppvarming så hadde det vært en selvfølge.
Gjest Warrior Skrevet 2. desember 2019 #8 Skrevet 2. desember 2019 (endret) Ja til foreplay. Skjønner meg ikke på de som bare vil bli ferdig. Må jo nyte og kose oss så lenge så mulig😍 Kan droppes når man bare skal ha en kjapp en. Endret 2. desember 2019 av Kvelertak
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #9 Skrevet 2. desember 2019 Forspill. De gangene vi dropper det er det for at sex har ligget i kortene, så hele dagen har vært en form for forspill og jeg er kåt, våt og bare må kjenne han inni meg med en eneste gang. Hvorfor gidder du og ha sex om det kun er han som får orgasme? Sex er en "team sport", når han er så ego så fortjener han ikke å pule. Anonymkode: 42785...7c4 3
draug 75 Skrevet 4. desember 2019 #10 Skrevet 4. desember 2019 Forspill er jo ikke nødvendigvis å fomle rundt på jakt etter erogene soner. Har jeg forstått. Her i huset er det forspill, men det kan godt være med ord og gester, og hemmelige små kjærtegn - sånn at når tiden er inne, kan jeg faktisk trenge rett inn. Og hun kommer. 1
Hr. Aktiv Skrevet 4. desember 2019 #11 Skrevet 4. desember 2019 Her er det masse kyss og klem før det blir noe mere. Det er det etterpå også. Jeg vil holde på i mange timer. Får aldri nok kos og nærhet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #12 Skrevet 4. desember 2019 Ja til forspill. Hvis ikke må vi ha glidemiddel for å komme i gang og vi må holde på i minst 20 min for at jeg skal ha sjans til å komme. Dersom vi har pirret hverandre verbalt på forhånd eller hintet med berøring blant andre, er det godt nok forspill. Anonymkode: 9fc76...62d
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2019 #14 Skrevet 5. desember 2019 Hos oss er det konemor som helst vil hoppe over foreplay. Hun ønsker som regel penetrasjon i løpet av veldig få minutter, ofte så fort at jeg blir nokså frustrert. Jeg liker selvfølgelig PIV, men ikke bare det og helst uten noe særlig kos på forhånd. Jeg har forsøkt å ta dette opp, men det blir bare oppfattet som kritikk og hun blir lei seg. Vi har vært sammen i 10 år nå og jeg har vel gitt opp håpet om at sex skal være mer enn "bare" samleie. Anonymkode: b2cd6...dbe
WhiteSwan Skrevet 5. desember 2019 #15 Skrevet 5. desember 2019 Man må selvfølgelig være tent før man har sex
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #16 Skrevet 6. desember 2019 På 2.12.2019 den 16.55, AnonymBruker skrev: For meg er det selvsagt et must for å komme. Ikke selvsagt for å ha sex. Prøvde en periode å insistere på mer forspill, så nå har vi ikke sex lenger. Mannen min er ikke spesielt god i senga, men jeg elsker ham høyt likevel 😊 Anonymkode: 2eb6c...13e Uff, leit å høre:/ håper dere finner gnisten igjen. Et deilig forspill er forresten massasje. At den ene masserer ryggen til den andre mens man ligger i senga. Også blir man plutselig litt kåt;) men alle forhold går i gjennom tørkeperioder. Bra dere i hvert fall har mye kjærlighet ellers.❤️ Anonymkode: 85d15...edb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #17 Skrevet 6. desember 2019 Forspill helt klart. For meg er sex mye mer enn bare samleie, og det er jo veldig deilig og få hverandre super kåte, før man starter på samleie. Selvfølgelig kan man ta en kjapp en i blant og, da blir det jo ikke forspill. Anonymkode: 360e1...bfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå