Gjest Familytree Skrevet 2. desember 2019 #1 Skrevet 2. desember 2019 Jeg har mange tinger🤣 (vel, ikke sååå mange jeg kan tenke på nå) -Søt og sur mat -Spis pølser direkte fra pakken -Svart humor -Not liking 'Friends' Hva med deg? Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #2 Skrevet 3. desember 2019 Jeg prater til Moder (planeten), foretrekker pizza kald, og har aldri likt Tre nøtter til Askepott. Anonymkode: 83ead...0d0
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #3 Skrevet 3. desember 2019 Flørte med vikaren. Anonymkode: cb369...388
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #4 Skrevet 3. desember 2019 Jeg deltar selvfølgelig i alle de morsomme telle-trådene her på Kvinneguiden! Men det er veldig synd at ikke langt flere gjør som meg, og får til mye mer aktivitet der... Anonymkode: 84459...c49
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #5 Skrevet 4. desember 2019 -jeg sover med to puter + ei sånn myk reisepute. -jeg spiser mye gresskarfrø. -jeg griller ribbe i peisen på julaften( små stykker som pakkes inn i lefse etterpå) Anonymkode: 77fce...d8a
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #6 Skrevet 4. desember 2019 Jeg foretrekker å gå foran å kjøre (med mindre det er betydelig avstand) synes det er mer ork å starte bilen og tenke på parkering enn å bare spasere rett ut og dit jeg skal. Jeg har alltid kjempe mye smør på knekkebrødet/brødskiva. Jeg liker ikke brus. Jeg klarer ikke å la pant ligge i fred om noen har slengt det fra seg på gata. Anonymkode: 66afc...491
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #7 Skrevet 4. desember 2019 Jeg sitter ikke på doskåla, jeg bøyer knærne i stedet Anonymkode: 5b00c...f65 1
Thjelp Skrevet 4. desember 2019 #8 Skrevet 4. desember 2019 Jeg liker ikke «ren» Melkesjokolade. Jeg liker kun de med noe mer i som firkløver/ kvikklunsj/ osv Jeg liker heller ikke salt potetgull The Office og Friends er ikke helt min type humor
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #9 Skrevet 4. desember 2019 Jeg kaster panteflasker. Liker ikke GoT Dusjer ikke så ofte, bruker klut hver dag istedenfor. Hatt trekant med 2 menn flere ganger. Anonymkode: 628b3...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå