AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1 Skrevet 2. desember 2019 Har en venninne helt fra barndommen som nå har stått fram som lesbisk, hun er IKKE den maskuline traktorlesben men en meget vakker jente . Hun har i mange år lagt ann på meg og gjør det fortsatt selv nå når hun er i ett forhold. Jeg har nesten latt meg rive med ved ettpar anledninger men har aldri blitt annet enn kyssing. Selv er jeg 100% hetero men fantaserer om å prøve. Kjæresten min sier han ikke ser på det som utroskap og sier at om jeg vil så hvorfor ikke. Selv har han prøvd med en gutt tidlig i tenårene og sier det var en opplevelse. Tror dere han godtar at jeg prøver med henne kun fordi han har prøvd det samme kjønn og vi dermed stiller likt ?? Anonymkode: 6c718...580
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #2 Skrevet 2. desember 2019 Mannen min synes det var veldig pirrende at jeg skulle prøve med en kvinne. Jeg synes det var skummelt og ventet mange år,men til slutt på en svigers klubb turte jeg alene med en kvinne. Det var utrolig deilig og jeg og mannen min fikk en helt fantastisk opplevelse ut av det, men sikkert ikke for alle 🙂 Anonymkode: a1f47...417
Jdz Skrevet 2. desember 2019 #3 Skrevet 2. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min synes det var veldig pirrende at jeg skulle prøve med en kvinne. Jeg synes det var skummelt og ventet mange år,men til slutt på en svigers klubb turte jeg alene med en kvinne. Det var utrolig deilig og jeg og mannen min fikk en helt fantastisk opplevelse ut av det, men sikkert ikke for alle 🙂 Anonymkode: a1f47...417 Jeg kan være med på mye rart, men svigers klubb tror jeg hadde blitt for kinky for meg 😝 10
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #4 Skrevet 2. desember 2019 32 minutter siden, Jdz skrev: Jeg kan være med på mye rart, men svigers klubb tror jeg hadde blitt for kinky for meg 😝 Oi! Så prippen du er?! 😂 Ble en liten feil der... Prøv svingersklubb🙂 Anonymkode: a1f47...417 1
Gjest Alterego666 Skrevet 2. desember 2019 #5 Skrevet 2. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oi! Så prippen du er?! 😂 Ble en liten feil der... Prøv svingersklubb🙂 Anonymkode: a1f47...417 Eller swingersklubb?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #6 Skrevet 2. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en venninne helt fra barndommen som nå har stått fram som lesbisk, hun er IKKE den maskuline traktorlesben men en meget vakker jente . Hun har i mange år lagt ann på meg og gjør det fortsatt selv nå når hun er i ett forhold. Jeg har nesten latt meg rive med ved ettpar anledninger men har aldri blitt annet enn kyssing. Selv er jeg 100% hetero men fantaserer om å prøve. Kjæresten min sier han ikke ser på det som utroskap og sier at om jeg vil så hvorfor ikke. Selv har han prøvd med en gutt tidlig i tenårene og sier det var en opplevelse. Tror dere han godtar at jeg prøver med henne kun fordi han har prøvd det samme kjønn og vi dermed stiller likt ?? Anonymkode: 6c718...580 Ja, han sier at han godtar det. Prøv det ut. Anonymkode: 2981b...14f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #7 Skrevet 2. desember 2019 Er venninnen din ok med å bli brukt som et sex eksperiment på den måten? Anonymkode: 60327...c87 8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #8 Skrevet 2. desember 2019 Jeg er også kvinne, liker å ha sex med kvinner av og til. 🙂 Ikke behov for å kalle meg hverken bisexuell eller ikke. Gjør det som du føler for, det går i perioder for min del. Mange mnd siden nå, deilig med variasjon i livet! LIvet er bare en gang, husk det. Glem alt som heter merkelapper. Myke deilige pupper, slikke og fingre til orgasme...deilige rumpeballer 🙂 Anonymkode: cbf8a...ba4 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #9 Skrevet 2. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også kvinne, liker å ha sex med kvinner av og til. 🙂 Ikke behov for å kalle meg hverken bisexuell eller ikke. Gjør det som du føler for, det går i perioder for min del. Mange mnd siden nå, deilig med variasjon i livet! LIvet er bare en gang, husk det. Glem alt som heter merkelapper. Myke deilige pupper, slikke og fingre til orgasme...deilige rumpeballer 🙂 Anonymkode: cbf8a...ba4 Haha!😅 Anonymkode: 58431...ff9
Jævla fyllekalas ! Skrevet 2. desember 2019 #10 Skrevet 2. desember 2019 Tror ikke jeg tar for mye i når jeg sier at 80% av alle menn lar sin kjæreste teste ut sex med ei annwn kvinne, de fleste menn inkludert meg synes bare det er flott. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #11 Skrevet 2. desember 2019 21 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev: Tror ikke jeg tar for mye i når jeg sier at 80% av alle menn lar sin kjæreste teste ut sex med ei annwn kvinne, de fleste menn inkludert meg synes bare det er flott. Var sånn jeg fant ut at jeg ikke ville være med menn igjen. Typen lot meg utforske. Anonymkode: 60327...c87 1
Jævla fyllekalas ! Skrevet 2. desember 2019 #12 Skrevet 2. desember 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var sånn jeg fant ut at jeg ikke ville være med menn igjen. Typen lot meg utforske. Anonymkode: 60327...c87 Hva er feil med det? Burde du ikke være glad for at han lot deg utforske?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #13 Skrevet 2. desember 2019 3 timer siden, Jævla fyllekalas ! skrev: Hva er feil med det? Burde du ikke være glad for at han lot deg utforske? Jo jeg er kjempeglad for det. Tror han angret veldig på at han ikke hadde sendt meg ut på sjekkern før han kjøpte forlovelsesringer og fridde da. Men hvis jeg mot formodning skulle date menn igjen så skal det være en som ikke ville latt meg dra ut å ha sex med andre. Vil jo helst ha noen som ikke vil dele meg med andre mennesker. Anonymkode: 60327...c87 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #14 Skrevet 3. desember 2019 På 2.12.2019 den 19.09, AnonymBruker skrev: Jo jeg er kjempeglad for det. Tror han angret veldig på at han ikke hadde sendt meg ut på sjekkern før han kjøpte forlovelsesringer og fridde da. Men hvis jeg mot formodning skulle date menn igjen så skal det være en som ikke ville latt meg dra ut å ha sex med andre. Vil jo helst ha noen som ikke vil dele meg med andre mennesker. Anonymkode: 60327...c87 Yeah!✌️ Anonymkode: 58431...ff9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #15 Skrevet 11. desember 2019 Kjæresten min har en venninne og jeg syntes det er pirrende når jeg får video av at de rører på nipplene hverandres eller twerker på hverandre Anonymkode: 7f8d0...f1e
MuffinStud Skrevet 11. desember 2019 #16 Skrevet 11. desember 2019 Hvis du gjør det, så gjør det for din egen del, ikke for hans del. Vær også klar over at det er ikke sikkert alle vet hvordan de reagerer når de faktisk realiserer slikt. Med to personer har du ett forhold. Med tre personer har du tre forhold. Dersom noe blir sårt, så er det kanskje ikke så lurt at det skjedde med noen dere omgås med til daglig. Men det er befriende og pirrende å vite at tillatelsen ligger der. Fint at man kan snakke om slike ting, så du og mannen din har sikkert mye spennende foran dere uansett om du gjennomfører dette eller ikke. Jeg bet meg merke i at du sa at hun venninna di var i et forhold... det er jo ikke uvesentlig, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå