Gå til innhold

Hvilke julekalender har dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trodde jeg skulle få en, men fikk ikke så tenkte jeg skulle ut å kjøpe en til meg selv senere i dag.
Hvilken julekalender har dere, hvilken kan dere anbefale og hvorfor?

Anonymkode: ff1c8...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en sjokoladekalender av min datter på 14 som hadde kjøpt den for sine egne penger. Hun vet jeg synes det er gøy, og det var som en takk for at jeg lager kalendere til dem. Vi har også en kalender som hun har solgt for å tjene penger til konsentrasjonsleirtur til Polen der lokale bedrifter sponser premier. 

Jeg anbefaler noe billig for å telle ned dagene, eller en der pengene går til et godt formål. Hvis det er noe man trenger, er det mye billigere å kjøpe akkurat det ellers, og du slipper å få ting du egentlig ikke trenger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flaxloddkalender og sånn billig sjokoladekalender fordi den dårlige sjokoladen smaker jul 😄

Anonymkode: 0c1c6...b3e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en mummitrollet sjokoladekalender på matbutikken - styr unna!

Skikkelig trist, billig sjokolade og alt for høy pris. Skuffa. Hadde vært bedre med en av disse billig-kalenderne til en tier eller så.

Anonymkode: 9df1b...b00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har Flax, Cemo og ein for kjærestepar, kjæresten har det samme. Ellers har hunden 2 stk og eg kjøpte gode julekalendere til familien min; engelsk te, lakris, popkorn og bacon svor. Alle blei skjemt bort i år og alle blei fornøyde 😄

Det spørs jo i grunnen på kva du liker og er ute etter og kor mykje penger du vil bruka. Snop, te, hudpleie/såpe, chili, osv, kva vil du ha? Lakris frå Johan Budlow (?) er jo god, så då er sikkert kalenderen veldig god også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i familien min kjøpte en Flax-kalender til meg. Skraper hver dag og sender meg bildet. (Jeg bor i utlandet.)

Anonymkode: f5bef...3da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har den store Flax-kalenderen, og pakkekalender fra Garnuniverset. Tidligere har jeg hatt den mellomste kalenderen fra Body Shop.

Anonymkode: 4f70b...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk Soap & Glory-kalenderen av typen. Jeg elsker produktene deres og tipper jeg vil få brukt alt som er i lukene. :)

Tilbake kjøpte jeg Inkvent kalender til ham. Det er en ny farge blekk til fyllepenn/dyppenn hver dag, og han er også strålende fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 timer siden, emilie123 skrev:

Pakkekalender som jeg fikk av min datter🥰

Og hvor gammel er dattera di, da? Ga du noen kalender tilbake til henne?

Anonymkode: a5770...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor gammel er dattera di, da? Ga du noen kalender tilbake til henne?

Datteren min er over 20, og ja, hun fikk pakkekalender av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, emilie123 skrev:

Datteren min er over 20, og ja, hun fikk pakkekalender av meg

Født en gang i slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet, tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...