Gå til innhold

Passer dette settet til gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe julegave til søsteren min sin baby på 6 månender. Passer dette settet til en gutt? Står ikke om det er til jente eller gutt så ble litt usikker.

Screenshot_20191202-030949_Chrome.jpg

Anonymkode: 53e83...b50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes ikke «jente» og «gutte»-farger.

Anonymkode: 658cf...bc8

• Liker 15
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes ikke «jente» og «gutte»-farger.

Nei men enkelte klær er met jentepreget enn andre.

• Liker 1
Gjest ana0603
Skrevet (endret)

Mmm, det er ikke lett å si, den ser kjønnsnøytral ut? - men uansett, synes ikke at kjønnsnøytrale klær er særlig fine, så hadde bare droppet den og fortsatt å lete, but that's just me.

Hva tenker du om denne? https://www.heltunik.no/products/selebuksesett-lovenes-konge den er litt mer guttete enn den andre og prisen er den samme.

Endret av ana0603
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men enkelte klær er met jentepreget enn andre.

Og så? Spiller det noen rolle så lenge klærne er fine?

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, ana0603 skrev:

Mmm, det er ikke lett å si, den ser kjønnsnøytral ut? - men uansett, synes ikke at kjønnsnøytrale klær er særlig fine, så hadde bare droppet den og fortsatt å lete, but that's just me.

Hva tenker du om denne? https://www.heltunik.no/products/selebuksesett-lovenes-konge den er litt mer guttete enn den andre og prisen er den samme.

Det var fint! Har gutt selv og hadde blitt glad for dette. Altså hadde blitt glad for settet i hi også men er ikke så glad i blått til gutt. 

• Liker 2
Skrevet

Foretrekker kjønnsnøytrale klær selv, både til jente og gutt. Syns begge settene oppfyller det, så kommer vel mer an på om søsteren din foretrekker duse eller sterke farger.

Anonymkode: b4324...8bc

• Liker 7
Skrevet

Dette bar ikke noe preg av kjønn.

Anonymkode: 7849e...1be

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, ana0603 skrev:

Hvorfor synes du denne er «guttete»? Jeg kunne fint hatt denne til jenta mi. Jeg ser ingen penis på denne drakten, eller noe annet som skulle tilsi at den er for gutter..

Anonymkode: fd593...76d

• Liker 9
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor synes du denne er «guttete»? Jeg kunne fint hatt denne til jenta mi. Jeg ser ingen penis på denne drakten, eller noe annet som skulle tilsi at den er for gutter..

Den som Ana viser til synes jeg også var typisk guttete,jeg hadde hvertfall ikke brukt den på jente.

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penis på drakt kjøper man verken til jente eller gutt. Ærlig talt hvordan kan du mene det er passende til gutt? 🤮

Anonymkode: e14e9...5cf

• Liker 3
Skrevet

Synes det settet er kjempesøtt! Både til gutt og jente.

• Liker 1
Gjest ana0603
Skrevet (endret)
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker sjeldent internett slang, men i dag får du en "LOL" fra meg. Gi deg!

Endret av ana0603
Skrevet
38 minutter siden, Kvepp skrev:

Den som Ana viser til synes jeg også var typisk guttete,jeg hadde hvertfall ikke brukt den på jente.

Jeg skjønner ikke hva som er typisk gutt med denne. Det er en tegneseriefigur på en drakt med nøytrale farger. Det er ingenting som tilsier at denne er mer guttete enn jentete. 

• Liker 7
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penis på drakt kjøper man verken til jente eller gutt. Ærlig talt hvordan kan du mene det er passende til gutt? 🤮

Anonymkode: e14e9...5cf

Jeg sier bare at hvis noe er «guttete» så må det vel være noe som tilsier at bare en gutt skal bruke den. F.eks. er en tampong jentete, og skjeggtrimmer er guttete. Eventuelt er noe du bruker på kjønnsorganet guttete eller jentete. Men en helt alminnelig drakt med dyremønster er verken guttete eller jentete. Ærlig talt. 

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Cleopatra. skrev:

Synes det settet er kjempesøtt! Både til gutt og jente.

Takk! Tror kanskje jeg bare satser på det,jeg syns det var kjempe fint hvertfall :)

• Liker 2
Skrevet

Gutten min hadde masse klær av den typen. Synes det er kjempefint og passer til både gutt og jente. :)

Anonymkode: 2898f...801

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Skal kjøpe julegave til søsteren min sin baby på 6 månender. Passer dette settet til en gutt? Står ikke om det er til jente eller gutt så ble litt usikker.

Screenshot_20191202-030949_Chrome.jpg

Klarer ikke å se om det er knapper eller ikke i beina, men ser ikke slik ut. Og da tenker jeg det er noe som ikke kommer til å bli mye brukt, siden det blir knotete m bleieskift med sånne klær.

jeg hadde kjøpt en skikkelig fin pyjamas Istedet. 

Anonymkode: 738c4...b45

Skrevet

Passer gutt

Anonymkode: 81afa...9a4

Skrevet

Ikke høre på disse gender uspesifikke, binary x43 folk som blir krenket om du vil helst ha klær til en GUTT eller en JENTE. 

Antrekket ser guttaktig ut men selvfølgelig kan jenter bruker det og.  Det er faktisk noen av oss som har NULL problem å oppdra barna i den kjønn den var født i frem til de bestemmer at de vil være noe annet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...