Gå til innhold

eksamen i morgen, står ikke rom på studentweb?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! har eksamen på ntnu i morgen, men det står ikke hvor den er på studentweb? eneste som står er når, og kandidatnummer. Kommer til å møte opp der jeg vet de fleste på linja mi skal ha eksamen, men er fortsatt spredt ganske mange steder hvor eksamenen holdes... 

Men betyr det at det ikke står noe sted at jeg ikke har tilgang til eksamen? Har levert alt obligatorisk som må inn, og burde være greit...

(Ja, burde vel ha sjekket det før, men har egentlig ikke tenkt på det, bare antok at det var som "vanlig")

Anonymkode: 03b2b...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke ntnu selv, men på mitt studiested pleier det å stå informasjon på emnesiden under "eksamen".

Anonymkode: b49d6...25d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Går ikke ntnu selv, men på mitt studiested pleier det å stå informasjon på emnesiden under "eksamen".

Anonymkode: b49d6...25d

Jepp, sjekka der. Men er mange rom, så da skal det være videre info på studentweb

Anonymkode: 03b2b...d56

Skrevet

Hvor lang tid før eksamen pleier det komme opp? Skal også ha eksamen ved NTNU like før jul... 

Anonymkode: 1d629...da4

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid før eksamen pleier det komme opp? Skal også ha eksamen ved NTNU like før jul... 

De opererer med tre dager, for min del dukket det opp henholdsvis fire og fem dager før.

Anonymkode: ac7a6...425

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De opererer med tre dager, for min del dukket det opp henholdsvis fire og fem dager før.

Anonymkode: ac7a6...425

Ok, takk. Det er enda to uker til jeg skal ha eksamen. Har studert i utlandet, og er ikke vant til å forholde meg til StudentWeb. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...