Gå til innhold

Har du noengang prøvd vannseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde det en gang tidlig på 90-tallet. Forsto ikke helt vitsen. 

Anonymkode: f2ebb...d81

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ihvertfall veldig ubehagelig i fylla. Vet ikke om det var såkalt demper i den. Ikke godt å ha sex i den. Og sikkert helt jævlig ekkelt vann i den. Tviler på at eksen min hadde sant middel i den for at det ikkje skal bli algevekst.

Til og med de som kjøpte dem pga gikt og dårlig rygg har kastet de ut av husene sine.

Anonymkode: ca05a...bdf

Skrevet

Opplevde vannseng på et hotell for lenge siden, antar på slutten av 80-tallet.  Det var så kaldt i senga at jeg måtte legge meg på golvet for å sove.  De hadde visst glemt å sette på temperaturen på senga!..  Dette var også midtvinters om langt nord i landet. 

Hensikten med vann i madrassen var sikkert at kroppsform lettere skulle tilpasses. 

Skrevet

Prøvde en gang, helt jævlig å ligge på

Anonymkode: be791...d6d

Skrevet

Ja! Husker foreldrene mine hadde vannseng tidlig på 2000 tallet. Jeg synes det var behagelig jeg! 

Anonymkode: 55866...b28

Skrevet

Mamma hadde det, deilig

Skrevet

Jeg har ikke prøvd, men jeg ønsker gjerne å prøve det ut. Det høres rart ut, men kanskje er det fint. Har prøvd kuledyne. Det var helt forferdelig første natt, så bedre de andre nettene. 

Skrevet

Jeg hadde vannseng en periode på slutten av 80-tallet og syntes det var kjempedeilig. Helt til jeg ble gravid, det var ikke noe deilig å ligge i den da jeg var gravid, så da solgte jeg den. 

Anonymkode: a7033...3fc

Skrevet

Jeg hadde vannseng på slutten av 80 tallet, synes det var veldig behagelig, hadde den noen år og sov veldig godt i den. 

Anonymkode: 1a002...287

Skrevet

Hadde vannseng i mert en 10 år. Veldig god seng. Den var fulldempet. Ryggplagene ble bort og vi son godt i sengen.  Hadde mye deilig sex i den.Skulle gjerne hatt en ny.

Skrevet

Beste senga jeg noensinne har hatt.

Ulempen var at det ble mye vedlikehold med den og vi sleit den ut.  (Det var en relativt dyr en, som hadde myke kanter.)

Den var udempet , men har lagd to barn i den og rullet hjem etter flere sjøslag, så akkurat det er en tilvenningssak. 

Og selv om denne var dyr modell, så var de jo latterlig billige. (senga jeg har nå er 5 ganger så dyr som den modellen vi hadde.)

Anonymkode: 0c186...94e

Skrevet

Jeg hadde det som ungdom. Likte det ikke så godt.. skvulper veldig. Mamma og pappa hadde det også, de likte det. 

Anonymkode: d3ee7...1cc

Skrevet

Mamma hadde det på 90-tallet. Den var ustyrtelig morsom å hoppe i, noe som selvfølgelig var helt uaktuelt. Så jeg fikk ikke lov å gå på rommet til mamma med mindre hun var der, for jeg klarte ikke å styre meg. Vet ikke hvordan den er som seng, men den er flott for hopping 🙌 (til den sprekker). 

Anonymkode: b1f9e...02f

Skrevet

Mamma og pappa hadde heldempet vannseng. Det var så utrolig deilig! Varmt og mildt skvulpende. Senere fikk pappa seg en udempet en, deilig det og, men vanskelig å reise seg opp av! Dette var tidlig på 90 tallet. 

Anonymkode: 5f53f...136

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk dobbel vannseng da jeg var 14 år, og hadde den til jeg flyttet hjemmefra som 20-åring. Elsket det, og var utrolig god for ryggen. Savner den egentlig 😀

Anonymkode: 08c09...feb

• Liker 2
Skrevet

Broren min hadde det på rommet sitt på 90-tallet. Når han var i militæret fikk jeg låne den. Helt himmelsk. Savner det. 

• Liker 2
Skrevet

Husker kjæresten min gjennom flere år hadde vannseng. Tidlig 90-tall. Var ikke lett å snu seg uten at den andre skvulpet rundt ihvertfall! 

Anonymkode: 311eb...065

Skrevet

Han jeg var sammen med sent i tenårene til tidlig i tjueårene hadde vannseng. Verste senga jeg har sovet i.
Den var god og varm hvis du var kald (noe jeg er fordi jeg ikke eier temperaturstyring og gjerne ligger iskald på min side under dobbeldyna mens HrMinya er av typen radiator), men helt umulig å komme seg utav, sex var helt håpløst og lakentrekket hadde en tendens til å krølle seg av vannmadrassen og forsvinne litt sidelengs slik at man ble liggende rett på gummien i stedet.
Og for ikke å snakke om skvulpingen som AB over meg nevner. Herrefred. Snudde en seg, våknet den andre XD

Nevnte jeg ryggproblemene? Jada, man blir god og varm og mindre stiv, men ryggen min hadde ihvertfall ikke godt av å sove på en vannballong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...