AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Eg har ikkje hatt sex sidan april 2018. Har onanert ca kvar 8 veka eller mindre. Var gravid, barnet er nå snart 1 år. Eg tenner ikkje på noko lenger, har ikkje drift eller lyst. Før hadde vi sex kvar helg fast og eg onnanerte ca to gonger i veka, meir rundt eggløsningen. Er det noko gale med meg? Eg er ikkje deprimert, men mykje trøtt pga baby og jobb. Ellers frisk og dagane er fine. Han bryr seg ikkje særlig heller, trøtt han også. Eg tenner han sikkert litt mindre pga 10 kilo ekstra. Vi ligger gjerne og koser etter baby har lagt seg. Men det ender ikkje i sex, virker som vi bare vil sove. Han virker dautrøtt og snorker i frå meg først stort sett. Når blir eg naturlig kåt igjen? For å sei det litt lite flatterende så «måtte» eg få kuk innimellom. Nå blir eg ikkje seksuelt frustrert. Er eg syk? Kom på at sexlivet vårt er dødt, men ikkje forholdet. 12 år i lag. Anonymkode: cafa9...070
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #2 Skrevet 12. desember 2019 På 1.12.2019 den 23.29, AnonymBruker skrev: Eg har ikkje hatt sex sidan april 2018. Har onanert ca kvar 8 veka eller mindre. Var gravid, barnet er nå snart 1 år. Eg tenner ikkje på noko lenger, har ikkje drift eller lyst. Før hadde vi sex kvar helg fast og eg onnanerte ca to gonger i veka, meir rundt eggløsningen. Er det noko gale med meg? Eg er ikkje deprimert, men mykje trøtt pga baby og jobb. Ellers frisk og dagane er fine. Han bryr seg ikkje særlig heller, trøtt han også. Eg tenner han sikkert litt mindre pga 10 kilo ekstra. Vi ligger gjerne og koser etter baby har lagt seg. Men det ender ikkje i sex, virker som vi bare vil sove. Han virker dautrøtt og snorker i frå meg først stort sett. Når blir eg naturlig kåt igjen? For å sei det litt lite flatterende så «måtte» eg få kuk innimellom. Nå blir eg ikkje seksuelt frustrert. Er eg syk? Kom på at sexlivet vårt er dødt, men ikkje forholdet. 12 år i lag. Anonymkode: cafa9...070 Klart du ikke er syk. Kanskje kommer ikke kåtheten naturlig tilbake sånn uten videre men du skriver jo at dere ligger å koser....hva er da mer naturlig at du koser litt med pikken hans også for å se hvordan det utvikler seg 😉 Du må gi for å få vet du 😉 Anonymkode: bd8a1...97e 1
MuffinStud Skrevet 12. desember 2019 #3 Skrevet 12. desember 2019 Kona hadde også litt tørke i den perioden. VI gjorde generelt lite mens småbarntingene stod på som verst. Gikk lite ut. Det viktigste tenker jeg er at man inviterer og involverer, og unngår å danne et avvisning/mase/avsmak mønster. Og, for all del, ikke mist lysten på å gjøre små ting for hverandre. Ikke lyst på sex? Lag han en kopp kaffe. Det gikk over av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 Hadde ikke bekymret meg for dette, om begge er sånn og begge er friske. Da er det nok bare en fase. (Men sånne ting kan være tegn på sykdom så det er viktig å sjekke at man er frisk) Anonymkode: fe6b3...56a
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #5 Skrevet 12. desember 2019 På 1.12.2019 den 23.29, AnonymBruker skrev: Eg har ikkje hatt sex sidan april 2018. Har onanert ca kvar 8 veka eller mindre. Var gravid, barnet er nå snart 1 år. Eg tenner ikkje på noko lenger, har ikkje drift eller lyst. Før hadde vi sex kvar helg fast og eg onnanerte ca to gonger i veka, meir rundt eggløsningen. Er det noko gale med meg? Eg er ikkje deprimert, men mykje trøtt pga baby og jobb. Ellers frisk og dagane er fine. Han bryr seg ikkje særlig heller, trøtt han også. Eg tenner han sikkert litt mindre pga 10 kilo ekstra. Vi ligger gjerne og koser etter baby har lagt seg. Men det ender ikkje i sex, virker som vi bare vil sove. Han virker dautrøtt og snorker i frå meg først stort sett. Når blir eg naturlig kåt igjen? For å sei det litt lite flatterende så «måtte» eg få kuk innimellom. Nå blir eg ikkje seksuelt frustrert. Er eg syk? Kom på at sexlivet vårt er dødt, men ikkje forholdet. 12 år i lag. Anonymkode: cafa9...070 Mange par mister gradvis interessen og behovet for sex ettersom årene går, man får barn, og flytter fokus over på andre ting. Så lenge begge er på noenlunde samme sted, er det intet problem. Det å ha sex er selvsagt ikke noe mål i seg selv hvis begge prioriterer det lavt. Og det er selvsagt bare sprøyt når noen hevder at romantisk kjærlighet ikke er mulig uten sex. Anonymkode: a5a70...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå