solisol Skrevet 29. mai 2005 #1 Del Skrevet 29. mai 2005 Tenkte vi skulle reise tilbake ti Alcudia i sommer, og da lurer jeg på om noen har bodd på Alcudia garden eller Viva Tropic?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 29. mai 2005 #2 Del Skrevet 29. mai 2005 Mener vi bodde på Tropic Garden første gangen vi var i Alcudia, og Alcudia Garden andre gangen (det er et rosa hotell ikke sant?). Men dette er 15 - 20 år siden, så det eneste jeg husker er fargen på hotellet, den lange sandstranda (som var fylt med glassmanter om morgenen) og turen inn til gamlebyen. Vi hadde fine turer begge gangene vi var I Alcudia iallefall! Får bare si det sånn; trivdes du, så reis tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 29. mai 2005 #3 Del Skrevet 29. mai 2005 Var i Alcudia for noen år siden og da bodde vi på Viva Tropic (eller Tropic Garden som det het da). Vi storkoste oss der, vil gjerne reise tilbake til Alcudia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miracle ikke innlogget Skrevet 29. mai 2005 #4 Del Skrevet 29. mai 2005 jeg har bodd på alcudia garden ja!! utrolig fint herlig nydelig perfekt hotell!! det er et av de beste hotellene jeg har bodd på!! rommene var perfekte i str og renslighet og bassengene og anlegget ellers fortjener sin skryt! beliggenheten også, ikek langt til stranda og perfekt ellers!!! dessuten har de kjempe fin underholdning på kveldene!!! toppers... eneste jeg har å utsette på alcudia var at det regnet hele tiden da jeg var der (midt i juli) og atnede ved stranden (som faktisk er utrolig fin) så kom det sånne eiemer av kloakklukt til tider... god tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 29. mai 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 29. mai 2005 Tusen takk for svar Da har vi bestilt 2 ukers tur til Alcudia, og valget falt på Viva Tropic. Det fordi vi sparte 3000 kr ved å ta det istede for Alcudia Garden.. Var i Alcudia i fjor og da koste oss. Var bare litt usikker på hotell valget. Men nå er det i boks, og vi gleder oss til sol og varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 30. mai 2005 #6 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvis viva tropic er det samme som tropic garden, så har jeg vært der ja! Var ikke eldre enn 12, men husker at hotellet hadde bra standard Og så var det er par kelnere der som var kjempe søte....spørs om de er like søte nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest viva tropic er dritt Skrevet 30. mai 2005 #7 Del Skrevet 30. mai 2005 jeg var der i fjor og falt ikke for hotellet.. synes ikke det lå så bra til, rommene hadde antydning til å være litt slitte, rengjørerne bare buste inn på rommet (greit nok det men de kunne gjort en bedre jobb medå rengjøre) dessuten bassengvannet synes jeg var ekkelt møkkete.... kelnerne var innpåslitne og ekle.. jeg ville valgt alcudia garden! uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelica Skrevet 30. mai 2005 #8 Del Skrevet 30. mai 2005 Ønsker deg en riktig god tur Solisol, sikker på at dere kommer til å kose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 30. mai 2005 Her var det forskjellige svar ja.. Vi har nå bestilt på Viva Tropic og satser på at det blir bra. Kan ikke bli værre enn hopp på turen i fjor Dessuten så sparte vi 3000 kr, og det er mye penger det! Tusen takk Angelica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 11. mars 2009 #10 Del Skrevet 11. mars 2009 Viva tropis er drit fint..mye finere i virkeligheten enn på bildene.. var der i fjor.. verdt å dra dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bergensjenta83 Skrevet 11. mars 2009 #11 Del Skrevet 11. mars 2009 Har vært på Alcudia Garden. Det var helt topp! Reiser gjerne dit igjen. Nær stranden. Litt aktiviterer sammen med noen aktivitets folk på hotellet. Spilte iallefall beach volleyballmed de. Det er masse greier for barn.. som var gratis . det er jo selvssagt også sånn klubb for barn som en må betale for og.. men de vi reiste med som hadde barn syntes det var gøyest det vi gjorde selv eller sammen med de gratis aktivitetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå