Gå til innhold

føler meg pressa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i mekling forrige uke, fordi meg og BF er så uenige  i alt! han har ikke omsorg for barnet enda bare samvær en gang i uka. 

Han vært fraværende fra barnets liv og bestemte seg nettop får ikke så lenge siden og delta  i barnets liv etter og bare ha hengt med kompiser og drikke..

Mekleren begynte og komme med mye forslag om tiden fremover.. som fikk meg til og bli sikkelig nervøs, føltes jo akkurat   som om man blir presset til og bli enig ellers kommer mekleren med at barnefar vil få omsorgen om han går til rettsak!

som mekleren mente at vis BF var syk så kunne hans foreldre isteden ta barnet med seg hjem og ha samvær, e dette muligt? 

Er jo ikke kjekt for meg å sende mitt mest dyrebare til folk jeg ikke stoler på..

Anonymkode: c20e2...5dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må jo begynne et sted, både far og barn har rett til å bli kjent med hverandre...

Og hvis barnefar er syk? Besteforeldrene passer barnet, problemet er?  

• Liker 2
Skrevet

Enda en tråd..

Anonymkode: 79cb7...917

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enda en tråd..

Anonymkode: 79cb7...917

?

Anonymkode: c20e2...5dc

Skrevet

Hvem du ikke stoler på? Barnefar? Hvorfor ikke? Han fester vel ikke mens han har barnet? Og hva mener du med syk? Har han en langvarig sykdom som påvirker hans omsorgsevne? Eller mener du hvis han plutselig får influensa eller spysjuke? Det er da fint om besteforeldrene kan ta seg av barnet da? Barn trenger jo å knytte bånd til besteforeldre selv om foreldrene har gått fra hverandre.

Anonymkode: c942e...1c5

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Hva er dette? Tråd nr 68 om Akkurat samme situasjon. 

Ts, du burde snakke med profesjonelle. 

Skrevet

Herre fred, ikke enda en tråd, TS. Du trenger å snakke med profesjonelle om dette. Begynn hos fastlegen din.

Anonymkode: 78859...093

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...