Gå til innhold

Gutter og menn som liker at du har på stayups/strømper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en gutt som tenner på at jeg har på undertøy som stay-ups eller strømper med holder. Helt greit for meg, jeg synes også det er sexy, og det er ikke slik at han maser eller noe. Bruker det noen ganger, men ikke så veldig ofte. 

Til dere som har menn med samme "greie" …, hvor ofte og i hvilke anledninger bruker dere strømper før/under sex? 

Anonymkode: 6f4b5...934

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke strømper men sokker, de skal helst være brukt hele dagen. Og være på under hele seansen. 

Anonymkode: 227dc...c2b

Skrevet

Hvis du krysser leggene rundt hofta mi, er det jo en deilig følelse å kjenne stoffet de er laget av. Sokkene kan være på ja, men kun ved spontan sex i garasjen😂

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sammen med en gutt som tenner på at jeg har på undertøy som stay-ups eller strømper med holder. Helt greit for meg, jeg synes også det er sexy, og det er ikke slik at han maser eller noe. Bruker det noen ganger, men ikke så veldig ofte. 

Til dere som har menn med samme "greie" …, hvor ofte og i hvilke anledninger bruker dere strømper før/under sex? 

Ingen spesielle anledninger, men jeg veksler litt mellom stayups og hofteholder/strømper for å overraske. Det blir som oftest godt mottatt.

Skrevet

Jeg har en greie for nylon stømpebukse,  stayups eller med holder. Hadde det vært opp til meg så ville jeg hatt det hver dag! 😃Liker også at det brukes utenom sex, da kan jeg se og ta på når jeg vil. 

Skrevet

Jeg pynter meg når det passer og har heldigvis en mann som er mest opptatt av truse og BH, så ganske enkelt 🙂 en snap fredag morgen og litt teasing gjennom dagen så er kvelden reddet! 

Anonymkode: aed3f...702

Skrevet
På ‎01‎.‎12‎.‎2019 den 22.26, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Jeg synes det er veldig sexy. :) Tenner ekstra fort. Ta gjerne også høye sorte stiletthæler.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...