AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Jeg må alltid ta tog til Oslo S for å dra til skolen, men det mest tyngste jeg bærer på er en redsel... Jeg pleier å tenke på de sykeste tingene «hva om det skjer nå» «burde jeg skynde meg å komme meg vekk fra Oslo s nå?» og alt det der. Og ja, jeg snakker om det noen gang kommer til å skje terrorangrep her.. for jeg vet om det skulle ha skjedd så velger de helt klart et sted med mange mennesker, enten Oslo S eller flyplassen. Noen ganger når jeg sitter i toget tenker jeg «tenk om det er noen som bærer på en selvmordsbombe nå?» hjertet mitt begynner å banke veldig mye og jeg har aldri vært så redd for å leve. Og ja jeg vet vi alle dør en dag men jeg vil jo ikke dø før jeg er fylt 20 i hvert fall ikke på den måten der. Er det bare meg som er sånn eller er det fler? Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre for å slutte å tenke på sånt.. min mor mistet en venninne i Sri Lanka bombingen på Cinnamon grand hotel og jeg er til og med redd for å overnatte på hotell pga det.. jeg holder meg hjemme hele tiden og tørr nesten ikke å dra ut.. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 15899...332
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 du har agorafobi, og om det hemmer deg mye i hverdagen bør du vurdere å gå til lege for å bli sendt til psykolog. Anonymkode: ba3a8...abf
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 Hahaha. Ikke for å være slem. Men dette er det siste jeg tenker på når jeg tar toget. Det jeg er redd for er depresjon tilbake! Før kjøpte jeg ikke billett, så billettkontroll var det jeg var redd for 😛 Anonymkode: fe854...3e8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #4 Skrevet 1. desember 2019 Og det er større sjanse enn terror for å si det slik. Kanskje du skal kjøre uten billett? Så sier du set som er sant om du blir tatt i kontroll...»jeg ville være redd for noe annet enn terror» Anonymkode: fe854...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå