Gjest 007_008_007 Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 (endret) Etter hvert som man blir eldre blir man som oftest også klokere. Man blir mer nyansert om komplekse temaer og tenker kanskje ikke lenger like bastant om ting. Men likevel tror jeg at en må ha noe ankre i livet. Ankre som gjør at en fremdeles har menneskelighet i seg og at man får nulltoleranse for ting en mener sterkt om. Noen slike tanker gjør jeg meg nå. Jeg har nulltoleranse overfor de som driver med hallikvirksomhet og selger dop. Skjønner ikke disse imbesilene at de skjærer bort røttene i samfunnet? Et samfunn som kan blomstre opp opplever at dets unge ruser seg og får problemer. Over tid blir samfunnet fullstendig ødelagt og dominert av kriminelle. Halliken, har han ingen sjel igjen? Han selger kvinnene som en vare og utnytter kvinner i vanskelige situasjoner. Jeg kunne ha skrevet mye mer, men dette får holde. Til de mennene som skriver på KG og ønsker at prostitusjon blir legalisert, dere er en skamfull for hankjønnet. Til mennene som skryter av å ha ligget med x antall prostituerte i Thailand og som attpåtil forsvarer sine handlinger, dere er en skam. Måtte mødrene deres føle seg utrolig stolte over å ha født dere. Og dopselgeren, du har mistet din menneskelighet. Du kutter røttene i samfunnet og ødelegger de kommende generasjonene. Sue me! Endret 1. desember 2019 av 007_008_007
Husholdning1 Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Salg av seksuelle tjenester bør radjonelt sett behandles likt med salg av annet fysisk arbeid.
Gjest 007_008_007 Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 8 minutter siden, Husholdning1 skrev: Salg av seksuelle tjenester bør radjonelt sett behandles likt med salg av annet fysisk arbeid. Ikke i det hele tatt. Kvinner (og menn) som havner i prostitusjon uten å ville det bør få hjelp til å komme seg ut av uføret.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #4 Skrevet 1. desember 2019 Inntekter fra prostitusjon, som tross alt er en lovlig tjeneste, er både skatte- og momspliktig. Så da er det vel staten som er den verste halliken der ute. Anonymkode: 094a8...eb0
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #5 Skrevet 1. desember 2019 3 hours ago, 007_008_007 said: Jeg har nulltoleranse overfor de som driver med hallikvirksomhet og selger dop. Skjønner ikke disse imbesilene at de skjærer bort røttene i samfunnet? Et samfunn som kan blomstre opp opplever at dets unge ruser seg og får problemer. Over tid blir samfunnet fullstendig ødelagt og dominert av kriminelle. Halliken, har han ingen sjel igjen? Han selger kvinnene som en vare og utnytter kvinner i vanskelige situasjoner. Er da ikke bare doplangere som selger rus. Gutten i kassa på Kiwi selger rusmidler, dama i kassa på Vinmonopolet selger rusmidler, servitøren på restauranten selger rusmidler, rusmidler er også det som finansierer flyplassene i Norge. Anonymkode: a5981...c26 2
jabx Skrevet 1. desember 2019 #6 Skrevet 1. desember 2019 3 timer siden, 007_008_007 skrev: Jeg har nulltoleranse overfor de som driver med hallikvirksomhet og selger dop. Men mange som rammes av hallikparagrafen er ikke skumle gangstere som har en gjeng med prostituerte under seg og som de banker opp og tar pengene fra. De er for eksempel utleiere som blir dømt fordi de lar prostituerte leie av seg. Prostituerte er liksom ikke lovbrytere, men de blir forfulgt og overvåket av myndighetene, og kastet ut av hjemmene sine. Og hvis noen prøver å hjelpe dem med et trygt sted å være og trygge omgivelser så blir de dømt for hallikvirksomhet. Så i tillegg til å bli direkte trakassert av myndighetene, så tvinges prostituerte til å holde på i det skjulte, helt uten beskyttelse mot overgrep fra kunder. Drapet på en prostituert for noen år tilbake burde vært en vekker. Men moralistene som later som de bryr seg om de prostituerte men egentlig bare hater dem og vil ødelegge dem, synes det er greit at prostituerte blir banket, voldtatt og til og med drept.
jabx Skrevet 1. desember 2019 #7 Skrevet 1. desember 2019 2 timer siden, 007_008_007 skrev: Ikke i det hele tatt. Kvinner (og menn) som havner i prostitusjon uten å ville det bør få hjelp til å komme seg ut av uføret. Med andre ord: "behandles likt med salg av annet fysisk arbeid" Andre som tvinges til å utføre arbeid må også få hjelp til å komme seg ut av det, for eksempel vaskefirmaer som misbruker utenlandsk arbeidskraft. Eller Lime-saken der mennesker ble "importert" til Norge og måtte jobbe under forferdelige forhold i dagligvarebutikker. Alle har krav på beskyttelse, også prostituerte. Men myndighetene mener at det er greit at prostituerte blir voldtatt, banket og drept.
Troverdigheten Skrevet 1. desember 2019 #8 Skrevet 1. desember 2019 2 timer siden, Husholdning1 skrev: Salg av seksuelle tjenester bør radjonelt sett behandles likt med salg av annet fysisk arbeid. Teoretisk sett har du helt rett, men teoretisk sett er kommunisme også den eneste retten formen for styreform. I praksis er det derimot noe helt annet. Den store majoriteten av personer som selger seksuelle tjenester er ofre av menneskehandel, ergo kan det ikke behandles som annet fysisk arbeid. Retten til oppsigelse må være tilstede for at det skulle behandles på lik måte.
Gjest 007_008_007 Skrevet 2. desember 2019 #9 Skrevet 2. desember 2019 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er da ikke bare doplangere som selger rus. Gutten i kassa på Kiwi selger rusmidler, dama i kassa på Vinmonopolet selger rusmidler, servitøren på restauranten selger rusmidler, rusmidler er også det som finansierer flyplassene i Norge. Anonymkode: a5981...c26 Men da er de jo pr. definisjon doplangere. Hvilke kriterier avgjør om en er doplanger eller ikke? Om man selger 50g? 100g? Vinmonopolet er i alle fall statlig regulert. Endret 2. desember 2019 av 007_008_007
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #10 Skrevet 3. desember 2019 Jeg har nulltolleranse for folk som vil innskrenke andre frihet ved å moralisere deres handling, slik som du gjør. Det er en mennskerett og bestemme over sin egen kropp. Den norske stat bryter dermed denne retten, når de forbyr prostitusjon og narkotika. Jeg er 100% seriøs når jeg sier at jeg ser på halliker og narkolangere som menneskerettighetsforkjempere. De slåss mot et totalitært overformyderi som krenker våre helt grunnlegende rettigheter som mennesker. Anonymkode: 68c97...18d
Gjest 007_008_007 Skrevet 3. desember 2019 #11 Skrevet 3. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nulltolleranse for folk som vil innskrenke andre frihet ved å moralisere deres handling, slik som du gjør. Det er en mennskerett og bestemme over sin egen kropp. Den norske stat bryter dermed denne retten, når de forbyr prostitusjon og narkotika. Jeg er 100% seriøs når jeg sier at jeg ser på halliker og narkolangere som menneskerettighetsforkjempere. De slåss mot et totalitært overformyderi som krenker våre helt grunnlegende rettigheter som mennesker. Anonymkode: 68c97...18d Liberalistisk vås og vrangforestillinger!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #12 Skrevet 4. desember 2019 OK boomer Anonymkode: fab4c...1d4 1
Troverdigheten Skrevet 4. desember 2019 #13 Skrevet 4. desember 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nulltolleranse for folk som vil innskrenke andre frihet ved å moralisere deres handling, slik som du gjør. Det er en mennskerett og bestemme over sin egen kropp. Den norske stat bryter dermed denne retten, når de forbyr prostitusjon og narkotika. Jeg er 100% seriøs når jeg sier at jeg ser på halliker og narkolangere som menneskerettighetsforkjempere. De slåss mot et totalitært overformyderi som krenker våre helt grunnlegende rettigheter som mennesker. Anonymkode: 68c97...18d Problemet er ikke hva du gjør med egen kropp, men hvilke konsekvenser det har. Sier du fra deg all helse- og sosialhjelp du måtte behøve senere i livet som følge av narkotikabruk? Og hvor mange promille av de prostituerte driver med det fordi de ønsker det tror du...?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #14 Skrevet 6. desember 2019 On 12/4/2019 at 8:11 PM, Troverdigheten said: Sier du fra deg all helse- og sosialhjelp du måtte behøve senere i livet som følge av narkotikabruk? Nei, hvorfor skulle man det? Vi støtter jo allerede alt annet idiotisk som burde være et personlig ansvar. Som fjellturer og idrett. Dessuten er det et verdigløst argument, fordi kostnaden til helsevesenet kommer til å gå ned, ikke opp, om narkotika blir lovlig og regulert. Det er forbudet som tar liv. On 12/4/2019 at 8:11 PM, Troverdigheten said: Og hvor mange promille av de prostituerte driver med det fordi de ønsker det tror du...? Vet ikke. Men vi gjøre det lovlig, så kommer andelen som gjør det av eget ønske til å stige dramatisk. Også her er det forbudet i seg selv som skaper elendiget. Anonymkode: 68c97...18d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå