AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Del Skrevet 1. desember 2019 Vi skal pusse opp badet og har veldig lyst på terrazzo-fliser på gulvet. I dusjen skal vi ha andre fliser, men vurderer terrazzo på resten av badet. Det vil si at det kan komme en og annen vannsprut på gulvet, men ikke mye og det vil ikke bli liggende vann der. I flisebutikker har vi fått høre av én at det går greit, mens av en annen at han ikke anbefaler terazzo på bad pga vannsøl og betong ikke er noen god kombo. Jeg finner ikke noe særlig informasjon om dette på nett, men kanskje noen her inne vet noe? Jeg har forstått at man uansett anbefaler impregnering, men vet ikke om det er tilstrekkelig hvis det skulle komme en vannsprut? Jeg snakker forresten om ordentlig terrazzo i flis-format, ikke vanlige fliser med terrazzo-print. Anonymkode: f63f9...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #2 Del Skrevet 1. desember 2019 Høres rart.ut. Det er jo et materiale man har brukt masse i trappeoppganger og i butikker. Det tåler syre dårlig, men skal da fungere helt.fint til gulv. Anonymkode: 63f45...85b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå