AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Jeg føler jeg har blitt mer konfliktsky med årene. Skal veldig mye til for at jeg tar opp noe som plager meg, og jeg føler vel ofte at jeg må argumentere veldig for det jeg føler, og at det ikke alltid er så lett. Gjelder både på jobb og i vennskap. Har hatt noen vanskelige situasjoner som har gitt meg angst, men får ikke psykologhjelp av lege. Er det noen som har noen gode tips? Både for å lettere ta opp ting, klare å stå i det og ikke minst bry seg litt mindre om hva andre føler. Anonymkode: 0f0e0...c47
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Det trenger da ikke å bli konflikt fordi du tar opp noe som plager deg? Da har du i tilfelle feil folk rundt deg. Tror ikke dette har så mye med å være konfliktsky å gjøre, det høres heller ut som om du har dårlig selvfølelse. Anonymkode: 4381d...4d3 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det trenger da ikke å bli konflikt fordi du tar opp noe som plager deg? Da har du i tilfelle feil folk rundt deg. Tror ikke dette har så mye med å være konfliktsky å gjøre, det høres heller ut som om du har dårlig selvfølelse. Anonymkode: 4381d...4d3 Men når jeg tar opp ting som plager meg så er det mer enn bare en liten ting. Jeg tror mange som er konfliktskye lar ting gå ganske langt før de tar det opp. Jeg har nok litt lav selvfølelse, men jeg tror også det er en del av personligheten min å ikke være så konfronterende. Men jeg vil gjerne bli flinkere til å stå i det når jeg tar opp ting, og ikke bry meg så mye om reaksjonene. Anonymkode: 0f0e0...c47
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #4 Skrevet 2. desember 2019 Mengdetrening. Du må bare ta sjansen, stå i deg og vente til det går over. Det kan ta tid, og prøv å ha noen du kan støtte deg til, men det vil bli bedre med trening ✌🏻 Anonymkode: 03af3...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #5 Skrevet 2. desember 2019 Nei, dessverre, jeg kan bare gi deg litt medfølelse. Er konfliktsky jeg også, og ender tilslutt opp med å bare la være ta opp ting som plager meg.. Blir dessverre ikke noe tøffere med årene heller. 😞 Anonymkode: e665c...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå