AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Hvor ofte må du bytte høvell/barberblad? Anonymkode: 2078e...4d6
Gjest Krampus Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Vet ikke hvor ofte man skal bytte blad, men jeg bytter en gang i mnd. Barberer bare armhuler med den. Selve høvelen bytter jeg kanskje en gang i året.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 Kommer an på årstid og bruk. Om sommeren skifter jeg gjerne en gang i uka, da brukes jo høvelen på hele kroppen omtrent hver dag. Om vinteren holder det gjerne med en gang i mnd, for da høvles det bare en gang i uka(bortsett fra under armene da, der drar jeg bare over hver gang jeg dusjer). Skyller bladet godt etter bruk. Anonymkode: 05c35...4e4
Djungelvrål Skrevet 1. desember 2019 #4 Skrevet 1. desember 2019 Litt oftere på sommeren fordi da barberer jeg legger ca annenhver dag. På vinteren barberer jeg kun legger når jeg skal ha på kjole. Nå blir den stort sett bare brukt nedentil og under armer 1-2 g i uka så da varer den lengre. Bytter kanskje 1 g i mnd. Bruker engangs, funker akkurat like godt som svindyre blad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå