Gå til innhold

Er du flink til å benytte rabatter og fordelskort, etc?

Anbefalte innlegg

Gjest Embla s
Skrevet

Hvor bevisst og flink er du til dette? Selv er jeg dårlig på det. Er f.eks. medlem i OBOS, og ser jo at det er masse rabatter og tilbud jeg ikke benytter meg av, fordi jeg rett og slett ikke tenker på å sjekke opp når jeg står der. Og fordi jeg ikke klarer å gå rundt og huske hvor det var rabatt.. Er også medlem/har kort en mengde andre steder, og det er det samme der.

Blir nesten litt satt ut av alle disse gode rabattene, og syns det er vanskelig å samordne, rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente
Skrevet

Jeg har ikke den fulle oversikten over hvilke rabatter jeg kan få, men jeg har passet på å benytte noen muligheter. Kanskje mest fordi jeg er student og ikke har så god råd.

Gjest Madeline
Skrevet

Vi er flinke til å benytte oss av de rabbatene vi kan få. Er medlem i bbl og oppnår en del rabbatter rundt omkring med det. Bruker trumfkortet hvis jeg alikevel handler i de butikkene som benytter dette. Har også noen andre kort som blir brukt. I løpet av et år er det faktisk mye vi sparer på å være prisbevisste og benytte de mulighetene vi har.

Skrevet

alt for dårlig til dette!

det eneste blir på jobben.. der vi handler på regning.. og får veldig gode priser på varer...

..men det teller kanskje ikke helt med her

Gjest Leola
Skrevet

Det jeg er veldig påpasselig med å bruke er COOP-kortet mitt ... Gjør storhandelen min på OBS og er veldig påpasselig med å levere kortet fra meg i kassen. Har spart opp endel tusen etterhvert på den måten. Ellers er jeg medlem av Huseiernes Landsforening, noe som har gitt meg rabatt hos IF og hos Securitas Direct.

Får også endel rabatter gjennom jobben - ikke alltid jeg er like flink til å benytte meg av det...

Skrevet

Coop-kortet er det eneste jeg alltid husker på å bruke, i tillegg til rabattkort i butikken der jeg jobber..

Skrevet

Benytter meg av finansielle tjenester i regi av fagforeningen (bank, forsikirng)

Skrevet

Bruker de fordelskortene/rabattkortene jeg har - feks. på rabatt på olje fordi jeg er medlem av Huseiernes landsforbund, rabatter på forsikringer pga div. medlemsskap (ofte er det jo billigere å melde seg inn i div. foreninger for å få tilbud .. som igjen gir andre avslag)

Har også trumfkort etc. - og bruker det hver gang jeg handler i aktuelle butikker - men jeg handler ikke i de butikkene pga trumfkortet.

Betaler også reiser etc. med mastercard - pga forsikring osv.

Skrevet

Både og. Vi er også medlem av OBOS, men benytter oss sjelden av deres tilbud. Derimot har vi benyttet oss av tilbud på bredbånd fra jobben til sambo, jeg benytter meg hele tiden av diverse studenttilbud/-rabatter, jeg benytter meg av tilbud på forsikring gjennom Norsk Psykologforenig og sambo får reiseforsikring gjennom Diners kort, og det er sikkert mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...