AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Hvordan påvirker det barn å leve i et dårlig samboerskap. Vi lever kun under samme tak for barnas skyld. Sover ikke sammen. Barna er 4 og 7 år. De har aldri opplevd noe kjærlighet mellom foreldrene. De vet ikke om noe annet. Lærer vi barna at slik skal det være. Hva blir konsekvens av dette? Blir det konsekvens? Anonymkode: bf000...507
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Ja det påvirker barna, og kan skade dem i dems eget kjærlighetsliv. Er hjemme man lærer hvordan det er er. Men hvorfor tar dere ikke tak i problemene? Anonymkode: 7eaae...fd8 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 Vi har vert sammen for lenge, den onde sirkelen har vert for lenge. Er skakkjørt for lenge siden. Vi bare bor sammen for barna, og skal prøve å holde ut til barna er litt større. Vi vil ikke reparere, vi godtar det slik. Anonymkode: bf000...507
elentari Skrevet 1. desember 2019 #4 Skrevet 1. desember 2019 Som barn ønsket jeg at mine foreldre heller kunne skille seg enn å gå rundt å ikke ha det godt hver for seg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #5 Skrevet 1. desember 2019 Mine foreldre krangla så mye, og min mor var utro, mitt største ønske som barn var at de skulle skille seg, vondt å tenke på selv om jeg i dag er 31 år, jeg er gift og har to barn, jeg har verdens beste mann, tålmodig som får frem det beste i meg, men jeg har lagt mange konflikter, tvilt på hans kjærlighet og prøvd å dumpe han fordi jeg har vært frustrert, men han er her alltid for meg og forstår meg, men sånn er nok ikke de fleste menn Anonymkode: a0854...ece
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #6 Skrevet 1. desember 2019 Hvis dere ikke vil fikse forholdet må dere avslutte det. For deres skyld og veldig for barnas skyld Anonymkode: 7eaae...fd8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #7 Skrevet 1. desember 2019 De fleste her vil argumentere for å avslutte det, men barna driter egentlig i kjærlighetsforholdet mellom dere så lenge dere greier å oppføre dere ordentlig mot hverandre. Skjerp dere og vær sterke! Anonymkode: 3defe...acc 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #8 Skrevet 2. desember 2019 Det er lite krangling, klarer å oppføre oss. Men har vert mye utroskap, vi er helt ferdige med forholdet til hverandre. Men på en annen side er det nok best at par skiller seg før barna blir store. Dess eldre, dess verre Anonymkode: bf000...507
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #9 Skrevet 2. desember 2019 Veldig sterkt at dere klarer å holde ut for barnas skyld, uten krangling, uro og bråk. På traumeskalaen er skillsmisse for barn i samme kategori som dødsfall i nær familie, og skilsmissebarn kommer dårligere ut på alle statistikker når de vokser opp, fra rusproblemer til kriminalitet til psykiske problemer. Å beskytte barn mot skilsmisse er noe av det mest ansvarlige man kan gjøre som foreldre. Når det kommer til konsekvenser av et kjærlighetsløst forhold mellom foreldrene, så har det nok lite å si for barnas kjærlighetsliv senere. Pragmatiske ekteskap for å gi stabile rammer til den oppvoksende generasjonen er regelen mer enn unntaket rent historisk - det er først de siste tiårene at skilsmissestatistikken har skutt i været. Anonymkode: d8578...e91 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå