AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Av eksen som jeg var sammen med få måneder i sommer,og som jeg slo opp med da han kun har to interesser i livet, gaming og knulling/runking! Har forklart han gjentatte ganger hva jeg ser etter i en mann, og at han og jeg ikke passer sammen! Dette vil han likevel diskutere om og om igjen, skriver i den ene meldingen at han skal forandre seg og få seg interesser, være med på ting som jeg liker å gjøre, i neste melding skriver han at han aldri kommer til å forandre seg.. Syns så synd på seg selv, og klandrer meg på alle måter fordi han ikke får dekket sine seksuelle behov av meg, og null forståelse for min livssituasjon forøvrig (som er svært krevende for tiden).. Og så kommer alltid de kukbildene, runke og sprute videoene, kuk og spærm i fitta di og sprute deg full av sæden min meldinger, som han vet godt jeg overhodet ikke ønsker å få, og at jeg heller ikke er interessert i sex med han!! Så hvorfor sender han likevel disse meldingene?! Av desperasjon, mangel på sosial intelligens ved att han tror jeg plutselig vil tenne på han av å se kuken og sæden hans, eller har det regelrett klikka helt, og det øverste hodet er totalt ut av drift!? Forøvrig, er dette normalt atferd blant voksne menn i 40 årene?!?🙄🤮 Blir så kvalm av hele mannen nå, at holder på å brekke meg med tanken på at vi faktisk har hatt sex mange ganger på de tre mnd vi var sammen, og har blokkert han på alle sosiale medier.. På tlf tikket det da inn en melding om "hvorfor er du sur fordi jeg har lyst på deg", etter han oppdaget at jeg hadde blokkert han.. Hilsen totalt oppgitt kvinne som har mistet lysten på menn nå.. Anonymkode: 013f1...3b9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Har du prøvd "blokker"-knappen på diverse sosiale medier? Hvis ikke, så anbefaler jeg deg den. Anonymkode: 5434c...779 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forøvrig, er dette normalt atferd blant voksne menn i 40 årene?!?🙄🤮 Ikke å være interessert i gaming nei 😉 Anonymkode: 5eef0...f16
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #4 Skrevet 1. desember 2019 Glem det. Fikk inntrykk av at du enda mottok alt dette. Så nå har du blokkert han. Jeg er rimelig sikker på at du kan blokkere tlf-nr hans også. Ellers så kan man nevne at det er ikke normalt at en mann på 40 år er slik. Og at han ikke er representativt for kjønnet "menn", hvis du har problemer med å forholde deg til menn pga dette. Dette er nok et svin fra en annen sti. Du kan ikke ta tilbake hva som har skjedd. Men nå må du nesten bare gå videre. Du har blokkert han. Da gjenstår det bare å blokkere han mentalt også. Det klarer du. Anonymkode: 5434c...779
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #5 Skrevet 1. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Glem det. Fikk inntrykk av at du enda mottok alt dette. Så nå har du blokkert han. Jeg er rimelig sikker på at du kan blokkere tlf-nr hans også. Ellers så kan man nevne at det er ikke normalt at en mann på 40 år er slik. Og at han ikke er representativt for kjønnet "menn", hvis du har problemer med å forholde deg til menn pga dette. Dette er nok et svin fra en annen sti. Du kan ikke ta tilbake hva som har skjedd. Men nå må du nesten bare gå videre. Du har blokkert han. Da gjenstår det bare å blokkere han mentalt også. Det klarer du. Anonymkode: 5434c...779 Takk for svar! Har aldri noensinne opplevd noe lignende fra menn som dette, har pågått i flere måneder, om og om igjen, helt til jeg blokkerte han nå, og brekker meg bare med tanken på sex igjen😔 Må definitivt blokkere det mentalt også, men de bildene har begynt å dukke opp i hodet uten at jeg vil det!! Må jo finnes en diagnose for sånne mennesker?!? Vet han ringer flere ganger om dagen til vanlig, det er jo forsåvidt helt ok, men ikke atferden ellers!! Anonymkode: 013f1...3b9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #6 Skrevet 1. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Har aldri noensinne opplevd noe lignende fra menn som dette, har pågått i flere måneder, om og om igjen, helt til jeg blokkerte han nå, og brekker meg bare med tanken på sex igjen😔 Må definitivt blokkere det mentalt også, men de bildene har begynt å dukke opp i hodet uten at jeg vil det!! Må jo finnes en diagnose for sånne mennesker?!? Vet han ringer flere ganger om dagen til vanlig, det er jo forsåvidt helt ok, men ikke atferden ellers!! Anonymkode: 013f1...3b9 Runker, ikke ringer..😅 Anonymkode: 013f1...3b9
isw Skrevet 1. desember 2019 #7 Skrevet 1. desember 2019 Han høres egentlig mest desperat ut, og forstår tydeligvis ikke at dette virker totalt mot sin hensikt. Statistisk sett er jo også de som er mest inni sin egen gamingverden gjerne ikke de mest sosialt oppegående selv om det finnes unntak. Jeg ville bare bedt han finne en annen mottaker av både meldingene og sæden, blokkert han og ikke tenkt mer på han. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #8 Skrevet 1. desember 2019 Jada, har anbefalt han Tinder, siden han sikkert vil finne masse kvinner der som er interessert i å bli fyllt opp av spermen hans døgnet rundt..🙄 Tenker også han er helt desperat, eventuelt psykisk syk, noe som egentlig er forståelig, siden han kun er på jobb, og sitter foran PC resten av døgnet i våken tilstand. På 4 uker i sommer når han hadde ferie, var han ute av huset 2 ganger, i tillegg til å handle nødvendig mat på nærbutikken, skremmende rett og slett.. Null venner, null interesser unntak gaming, trener aldri, går aldri ut, kan ikke lage seg middag/mat selv, unntatt Grandiosa og brødskiver.. Kanskje ikke så rart han trenger en "mamma", sexpartner og husholderske?!? Anonymkode: 013f1...3b9 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #9 Skrevet 1. desember 2019 Du skulle hatt nobels fredspris! Klarte du virkelig 3 mnd? Anonymkode: c7c50...c65
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #10 Skrevet 1. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du skulle hatt nobels fredspris! Klarte du virkelig 3 mnd? Anonymkode: c7c50...c65 Ja, fordi han ser veldig bra ut faktisk, men det var også alt.. Nå kjenner jeg bare en vanvittig avsky, for alt med han, og tanken på at vi har hatt sex!!😒 Anonymkode: 013f1...3b9
isw Skrevet 1. desember 2019 #11 Skrevet 1. desember 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, fordi han ser veldig bra ut faktisk, men det var også alt.. Nå kjenner jeg bare en vanvittig avsky, for alt med han, og tanken på at vi har hatt sex!!😒 Anonymkode: 013f1...3b9 Vanskelig å tro at man kan se bra ut med den livsstilen. Hvordan fant du denne fyren i utgangspunktet? 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #12 Skrevet 1. desember 2019 6 minutter siden, isw said: Vanskelig å tro at man kan se bra ut med den livsstilen. Hvordan fant du denne fyren i utgangspunktet? Han ser faktisk bra ut, til tross for den livsstilen 😬 Møtte han via felles jobb.. Anonymkode: 013f1...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå