Gå til innhold

Hjelp meg å få motivasjon tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å rydde og vaske huset, men klarer ikke starte pga mangel på energi og motivasjon. 

Tar storrengjøring 2 ganger i året. En på våren og en før jul. Ellers så holder vi det ganske ryddig og rent i hverdagen. Har 2 små barn,  så litt rot blir det naturlig nok. Mannen er (selvfølgelig) flink til å ta sin del. Men nå har det ballet på seg og blitt for mye.

Sykdom, jeg jobber og studerer og mannen har hatt mye å gjøre på jobb i tillegg til influensarunde. 

Det er ingen system her lenger og vi henger etter med alt.  Har så lyst at vi skal kose oss litt i adventstida og, men jeg kjenner bare at jeg er sur og lei pga alt rotet. Vet bare ikke hvor jeg skal begynne og vil bare legge meg ned å hyle.

Hva gjør dere for å finne arbeidslysten?

Anonymkode: 8d895...a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter til arbeidslysten kommer, da blir ting mer effektivt enn om man skal " finne arbeidslysten" . 

Anonymkode: 14168...2b9

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å sette på musikk eller podcast, da går det mye fortere 😄 

Anonymkode: a44b0...26d

• Liker 1
Skrevet

Motivasjon kom tilbake når jeg ble ferdig med eksamen i går.

Det var 20 kg som forsvant fra skuldrene.

Nå julemusikk og vaskebøtta 😀

Anonymkode: 8d895...a2b

• Liker 1
Skrevet
På 2.12.2019 den 10.28, AnonymBruker skrev:

Jeg venter til arbeidslysten kommer, da blir ting mer effektivt enn om man skal " finne arbeidslysten" . 

Anonymkode: 14168...2b9

Men om den ikke kommer?

Skrevet

Spis en god frokost, ordne barnevakt evt. ipad/tv til når barna blir lei, sett på musikk og begynn å vaske

Anonymkode: ef0de...52b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...