AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Jeg holder på å rydde og vaske huset, men klarer ikke starte pga mangel på energi og motivasjon. Tar storrengjøring 2 ganger i året. En på våren og en før jul. Ellers så holder vi det ganske ryddig og rent i hverdagen. Har 2 små barn, så litt rot blir det naturlig nok. Mannen er (selvfølgelig) flink til å ta sin del. Men nå har det ballet på seg og blitt for mye. Sykdom, jeg jobber og studerer og mannen har hatt mye å gjøre på jobb i tillegg til influensarunde. Det er ingen system her lenger og vi henger etter med alt. Har så lyst at vi skal kose oss litt i adventstida og, men jeg kjenner bare at jeg er sur og lei pga alt rotet. Vet bare ikke hvor jeg skal begynne og vil bare legge meg ned å hyle. Hva gjør dere for å finne arbeidslysten? Anonymkode: 8d895...a2b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #2 Skrevet 2. desember 2019 Jeg venter til arbeidslysten kommer, da blir ting mer effektivt enn om man skal " finne arbeidslysten" . Anonymkode: 14168...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #3 Skrevet 2. desember 2019 Jeg pleier å sette på musikk eller podcast, da går det mye fortere 😄 Anonymkode: a44b0...26d 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 Motivasjon kom tilbake når jeg ble ferdig med eksamen i går. Det var 20 kg som forsvant fra skuldrene. Nå julemusikk og vaskebøtta 😀 Anonymkode: 8d895...a2b 1
exictence Skrevet 6. desember 2019 #5 Skrevet 6. desember 2019 På 2.12.2019 den 10.28, AnonymBruker skrev: Jeg venter til arbeidslysten kommer, da blir ting mer effektivt enn om man skal " finne arbeidslysten" . Anonymkode: 14168...2b9 Men om den ikke kommer?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 Spis en god frokost, ordne barnevakt evt. ipad/tv til når barna blir lei, sett på musikk og begynn å vaske Anonymkode: ef0de...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå