Versace Skrevet 7. mars 2002 #1 Skrevet 7. mars 2002 Korsett er jo helt rått da, og litt goth stil, jeg synes det er helt flott. Noen som har noen adressr (url).. Noen av dere damer her inne som bruker det eller er den tiden forbi.12
Catzy Skrevet 8. mars 2002 #2 Skrevet 8. mars 2002 Gå hit: Gallery Serpentine Har 4 korsetter og en kjole derfra, og er utrolig fornøyd. Bruker korsettene til både fest og til kostymer. Får alltid masse ros for dem. Et har kretskortmønster (sånn datahovedkortmønster), et er sort brokade med en dramatisk spiss foran (se etter "Spanish HArlot" på websiden), et i sort satin og et som går under puppene i hvitt satin. De to siste har vært mest brukt til kostymer. Føler meg spesiell og kul og utrolig lekker i dem. Puppene skytes opp, og midjen dras inn. Øyeblikkelig lekker figur! Det er litt pirrende at de stiver opp, men det er også fullstendig upraktisk. Så derfor blir de bare brukt til spesielle anledninger. CAtzy
Versace Skrevet 8. mars 2002 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2002 Jeg gikk i klasse med ei jente som viste meg mye av dette hu var helfrelst, jeg synes mye av det er bare dødssexy, figuren på mange jenter blir jo skikkelig sexy Rød fargen og sort fargen sammen er tøft.12
lucy Skrevet 9. mars 2002 #4 Skrevet 9. mars 2002 Har dere sett de to siste kjolene til Kylie Minouge? Den siste hadde hun på seg på World Awards eller noe. De var ganske like, korsettkjoler en i hvitt og en rød. Rett og slett dødskule.... (Kunne vært litt lengre til meg selv da...) _________________ Lucy1212[ Dette Innlegg er endret av: lucy den 2002-03-09 14:35 ]
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #5 Skrevet 17. mars 2002 Helt enig i at korsett er helt rått! Hele poenget, sett med mine øyne, er å fremheve de kvinnelige formene. Smal rundt livet, høy byste og brede hofter. Jeg mener at det er altfor mange kvinner i verden som drømmer og strever etter å oppnå idealfiguren. (les: fremstå som en radmager modell!) Mitt inntrykk av menn er at vi liker litt å ta i, og kanskje muligheten til å forme dere litt i et korsett. Uansett er det viktigste at dere føler dere vel! Hilsen meg
Creo Skrevet 17. mars 2002 #6 Skrevet 17. mars 2002 Jeg liker "korsett-formen" veldig godt - men har et spørsmål til dere gutta. Dette er vel på lik linje med alt annet juks? Så mange som "klager" på at alt er fake, og at det blir en helt annen (dårligere sådan) dame når hun får av seg klærne... Korsettet må vel da være ekstremt skuffende i så måte, eller?
veslemor Skrevet 17. mars 2002 #7 Skrevet 17. mars 2002 Hei! ¨Jeg syntes også korsett er kjempestilig! Har ett i svart pcv, elsker å bruke det! (spes. anledninger) MEN det er kjøpt i USA .. Noen som vet om noen norske butikker (eller på nettet) som selger sånne? Liker ikke å bestille fra utlandet, dårlige erfaringer! 12
Aziraphale Skrevet 17. mars 2002 #8 Skrevet 17. mars 2002 ... men hvor får man kjøpt korsettersom ikke tar halve lønna, og som allikevel "snører" litt? Helt enkle gjerne, uten masse blonder og stas?
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #9 Skrevet 17. mars 2002 Lurer oxo på det, hvor man får kjøpt korsett som ikke sluker hele budsjettet, og da helst i Norge. Liker heller ikke å bestille fra utlandet. Enkle korsetter er best dah -zadine
Marte Skrevet 18. mars 2002 #10 Skrevet 18. mars 2002 Hei, jeg har kjøpt mitt korsett fra Axfords i London over internett og er kjempefornøyd. De er også veldig behjelpelig med størrelser og jeg fikke byttet mitt første gang da det passet dårlig uten ekstra kostnader. Jeg betalte 85£ for mitt pluss frakt. Er kjempefornøyd! Så også på Gallerie Lingerie, svensk side. Har bare et forløpig, men kommer nok til å kjøpe fler.
6 liker Skrevet 18. mars 2002 #11 Skrevet 18. mars 2002 Korsett er ikke mye deili ass! Jeg vet hva jeg snakker om har brukt det over lengre tid. Ente med at jeg ble så sinsykt tynn etterpå.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #12 Skrevet 18. mars 2002 men var ikke det bra da???..åssen kan du bli tynn av å bruke korsett da???....
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #13 Skrevet 20. mars 2002 Svar til "Creo": Jeg kan ikke svare for alle, men for min egen del ville jeg absolutt ikke betraktet en dame i korsett som "fake". En del av "greia" for meg er å pakke ut en dame, plagg for plagg, og tilslutt komme helt inn til korsettet, snøre forsiktig opp, og bare nyte....Litt vanskelig å forklare dette, men jeg ser på dette som en A-Å greie, liker jeg noe, liker jeg alt! Skal tenke litt mere på dette, også skriver jeg kanskje litt mere senere... Erik
Creo Skrevet 20. mars 2002 #14 Skrevet 20. mars 2002 Erik, jeg skjønner, tror jeg, og det høres jo bra ut om dere tenker over det. Jeg har bare fått høre flere som klager over hold-in, push-up bh, femtitre lag med sminke... til og med en kar som klagde over høyhælte sko - plutselig måtte han ligge en halvmeter alene... Korsettet er jo i så måte kjempe-fake, ved å "gi seg ut for" å ha en flottere form enn det du egentlig har. Men så klart, om du ikke har planer om å bli med ukjente skumle menn hjem etter kvelden, så er det jo ingen som kan sie noe på det
Versace Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #15 Skrevet 21. mars 2002 Damer i korsett blir bare utrolige diggbare, turn on på meg i hvertfall, dytter puppene fram og virkelig viser dama Svarte støvletter også er utrolig sexy.12
Gjest nobilian Skrevet 4. februar 2010 #16 Skrevet 4. februar 2010 Jeg liker "korsett-formen" veldig godt - men har et spørsmål til dere gutta. Dette er vel på lik linje med alt annet juks? Så mange som "klager" på at alt er fake, og at det blir en helt annen (dårligere sådan) dame når hun får av seg klærne... Korsettet må vel da være ekstremt skuffende i så måte, eller? *** Hvem har sagt at korsettet må av?
Gjest Skya Skrevet 4. februar 2010 #17 Skrevet 4. februar 2010 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Gjest Mona Skrevet 24. oktober 2010 #18 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har kjøpt en helt enklel sort korsett fra www.artsandgifts.no som jeg er fornøyd med. Bruker den sammen med jeans eller under en blazer. Var usikker på størrelsen jeg skulle kjøpe, så sendte inn mine mål og fikk hjelp med å velge riktig størrelse.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #19 Skrevet 24. oktober 2010 Finnes vel neppe noe mer sexy enn damer som bruker korsett!
Stocking lover Skrevet 27. oktober 2010 #20 Skrevet 27. oktober 2010 Enig med de som synes korsett er sexy. Toppen er når hun i tillegg har høye hæler og selvsagt lange sorte eller mørk brune strømper. Dersom jeg stikker den inn bak eller bakfra (ja takk, begge deler) samtidig som jeg tar henne oppover langs strømpekanten foran tar det definitivt ikke lang tid før det spruter. Dette er bare helt topp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå