AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Ser det er store prisforskjeller på limfeller, fra rimelige på Clas Olson til dyre på skadedyr-bekjempelse-bedrifter Er det noen som har erfaring med limfeller? Virker de like godt de rimeligere, eller bør man bare kjøpe de dyre med en gang? Anonymkode: 58c2d...b52
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Har ikke så mye peiling på dette, men ser ut som om flere av disse skadedyrfirmaene fører det samme merket, Trinol, men at det er rimeligst på Felleskjøpet. Men uansett, så er ikke prisforskjellene mellom FK og skadedyrfirma mer enn 50 - 100 kroner. Er du mest interessert i å kartlegge omfanget, før du tar kontakt med evnt skadedyrfirma, hadde jeg gått for FK sin pris (hvis du har FK i nærheten). Kundevurderingene på Jernia er i hvert fall positive. Anonymkode: bf71d...aff
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 Har disse selv: https://www.clasohlson.com/no/Trinol-mot-skjeggkre,-skjeggkrefelle-med-åte/p/31-8772?gclid=CjwKCAiA5o3vBRBUEiwA9PVzaoGj5q5PU1fVANjngmQThgiaD8UVj61u65x7Z_zGjBLKNAiecgYvYRoCEWQQAvD_BwE Vil ikke anbefale, da de så å si ikke fanger nesten noen dyr. Hadde de stående i flere mnd, og 5 feller fanget 3 dyr (og en edderkopp). Jeg har skjeggkre, har set et par stk utenom fellene, men ja, de går ikke i limfella 😑 Anonymkode: d1783...d4d
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #4 Skrevet 1. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har disse selv: https://www.clasohlson.com/no/Trinol-mot-skjeggkre,-skjeggkrefelle-med-åte/p/31-8772?gclid=CjwKCAiA5o3vBRBUEiwA9PVzaoGj5q5PU1fVANjngmQThgiaD8UVj61u65x7Z_zGjBLKNAiecgYvYRoCEWQQAvD_BwE Vil ikke anbefale, da de så å si ikke fanger nesten noen dyr. Hadde de stående i flere mnd, og 5 feller fanget 3 dyr (og en edderkopp). Jeg har skjeggkre, har set et par stk utenom fellene, men ja, de går ikke i limfella 😑 Anonymkode: d1783...d4d Samme erfaring her, men med sølvkre. Ingen har gått i fellen selv om jeg ser et par stykker på bad/vaskerom hver uke. Kanskje andre feller fungerer bedr. Tror heller jeg kjører på med litt gift neste gang vi skal på ferie:) Anonymkode: 78645...e54
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #5 Skrevet 1. desember 2019 Anbefaler fluepapir fra Jernia. MYE billigere og fungerer faktisk mye bedre! Anonymkode: 5b9b2...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå