Gå til innhold

Han bruker 2500 kr på julegave til hunden sin og 300 kr på barnet mitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i tre år men vi er ikke samboere. I går sendte han en snap av alle tingene han hadde kjøpt til hunden sin, der i blant en seng som var formet som en sofa i fløyel og med kommentaren dyr i drift hun her 🐶🐶💸

grunnen til at jeg vet hva gaven til barnet mitt koster var at jeg var med når han handlet. Jeg får veldig vondt av det. Barnet får gave av sin biofar men kjæresten min er jo stepappaen og det blir veldig feil å gjøre så stor forskjell???

Anonymkode: b2885...0cd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han velger jo selv hvor mye han vil gi i gaver til hver og en. Hvor gammelt er barnet? 

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i tre år men vi er ikke samboere. I går sendte han en snap av alle tingene han hadde kjøpt til hunden sin, der i blant en seng som var formet som en sofa i fløyel og med kommentaren dyr i drift hun her 🐶🐶💸

grunnen til at jeg vet hva gaven til barnet mitt koster var at jeg var med når han handlet. Jeg får veldig vondt av det. Barnet får gave av sin biofar men kjæresten min er jo stepappaen og det blir veldig feil å gjøre så stor forskjell???

Syns det var drøyt å bruke 2509 på hunden. Men sånn er det.

Det et ikke hans barn eller hans ansvar. de fleste menn vil ikke betale for en annen mann sin unge. Skjønner han godt. 

Han kunne gitt de 300 til deg så kunne du lagt de inn i budsjettet ditt for barnets julegaver

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Han er ikke stepappa til barnet ditt, sett heller pris på at han kjøpte noe til ungen din. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sammenligner du hva hunden får og hva barnet ditt får? 
For det første, han er ikke stepappa’n til barnet ditt, for det andre så er 300,- på en gave mer enn nok. 
Så lenge det er en ting barnet ønsker seg/trenger, så er det mer enn innenfor. 

• Liker 44
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært feil om han brukte 2500 på det ene barnet ditt og 300 kr på den andre, men dette er en hund og det er ikke å gjøre forskjell. Hadde ikke laget noe sak ut av det. Ville heller ikke sett på han som stepappa når dere ikke engang bor sammen. 

Anonymkode: ccf2b...106

Man blir ikke mer stepappa av å bo sammen da. Det har ingenting å si, da må man være gift da 

• Liker 4
Skrevet

Han må da vel få bruke så mye penger han vil på hunden sin. Skal han ikke få lov til å kjøpe noe fint til hunden sin uten å bruke samme sum på barnet ditt?

Anonymkode: 23dc5...5ff

• Liker 42
Skrevet

Man blir ikke mer stepappa av å bo sammen da. Det har ingenting å si, da må man være gift da 

Jo, det blir da klart annerledes når man bor under samme tak en at mamma har en kjæreste. At man må være gift for å bli kalt stefar har man nok gått bort i fra for lengst. 

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, det blir da klart annerledes når man bor under samme tak en at mamma har en kjæreste. At man må være gift for å bli kalt stefar har man nok gått bort i fra for lengst. 

Det spiller nok ingen rolle om man er kjærester eller bare samboere 

Skrevet

Hadde kun vært feil om han ble fornærmet at du «kun» brukte 300 på hunden hans og 2500 på barnet ditt. Da har du lov til og bli sur.

Anonymkode: 61b5f...812

• Liker 13
Skrevet

Det som blir spennende, er hva TS får i julegave av kjæresten.

Anonymkode: d776c...6c3

• Liker 14
Skrevet

Etter å ha lest endel tråder her inne, ser jeg at mine og dine barn, er oppskrift på konflikt. Syns også du er litt hårsår ts. Barnet merker ikke hva gaven kostet, og blir glad for å i det hele tatt få en gave. Du lager sak av en ikke-sak.

Anonymkode: eca2b...440

• Liker 12
Skrevet

Morsomt om det er en gave som er billigere enn hunden sin gave 😄

Anonymkode: 20d58...aa0

• Liker 19
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kun vært feil om han ble fornærmet at du «kun» brukte 300 på hunden hans og 2500 på barnet ditt. Da har du lov til og bli sur.

Anonymkode: 61b5f...812

Haha. Husk å beholde prislappen på begge da :popcorn:

Anonymkode: eca2b...440

• Liker 2
Skrevet

Utrolig hva noen greier å bli sure for. Han bruker pengene sine som han vil. Han føler at en god hundeseng til rundt 2000 er en investering til hunden sin, også kjøper han noen leker og mat kanskje og plutselig er det opp i 2500. Jeg skjønner ikke at du kan sammenligne utgifter han har til hunden med gaver til barnet ditt. Du føler at han ikke bruker nok penger på dere da?
Og hva pleier han å gi til barnet ditt da?  

Anonymkode: 51850...38f

• Liker 18
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva hunden får av ts.

Anonymkode: 18a8c...d4b

• Liker 27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...