AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Hei! Jeg vurderer å ikke reise hjem i sommer og heller jobbe her jeg studerer, og ønsker gjerne andres erfaringer med dette? Er litt redd jeg kommer til å angre da jeg ikke får sett familie eller venner, men så er det lettere å få relevant jobb her i tillegg til det å komme seg til og fra jobb (har ikke bil). Anonymkode: 52e08...b12
Knirke Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Du kan jo reise en liten tur hjem på ferie selv om du har sommerjobb? Da jeg var student regnet jeg hjem som der jeg bodde selv, og "hjem" (dvs hos foreldre) gikk over til å bli "på besøk hos". Jeg visste jo at jeg aldri skulle flytte tilbake, og 2 mnd sommerferie på pikerommet hadde jeg definitivt ikke råd til.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #3 Skrevet 1. desember 2019 Dette er veldig vanlig å gjøre. Anonymkode: a8379...1b5 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #4 Skrevet 1. desember 2019 Jeg hadde aldri klart å ikke se venner og familie på et helt år, men nå har jeg et veldig nært forhold til de da. Jeg klarer ikke å anse studenthybelen min som et hjem. Anonymkode: 089c9...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #5 Skrevet 1. desember 2019 Det hørtes vanskelig ut for meg. Jeg hadde aldri klart det, og det som holder meg gående er tanken om at jeg kommer til å kunne tilbringe 2 måneder i hjembygda sammen med familien og mine beste venner jeg har hatt opp gjennom oppveksten. Ikke sikkert du har like sterke relasjoner, eller kanskje bedre venner der du studerer. Anonymkode: f2c78...243 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #6 Skrevet 1. desember 2019 Har aldri dratt hjem om sommeren. Anonymkode: f8ac3...df2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #7 Skrevet 1. desember 2019 Jeg gjorde og trivdes veldig bra. Men satt ikke igjen med like mye penger som da jeg bodde gratis hos foreldre og jobbet. Anonymkode: 3f7ba...364
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #8 Skrevet 1. desember 2019 Jeg reiste aldri hjem på sommeren i studietiden. Familie og venner i hjemby så jeg til jul, og en del helger ellers i året. Men du kan jo jobbe i studieby store deler av sommeren å ta en langhelg eller en uke hjemme. Anonymkode: ddd1f...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå