Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig blitt gravid naturlig etter 3 år med prøving! Nå kjenner jeg brått at nervøsiteten kommer for at det skal ende i SA 😳 men satser på det beste uansett 😊

Syklusen min er på 28-30 dager så mensen skulle vært her tirsdag - torsdag denne uken. Fredagskveld tok jeg en test (øverste bilde), det midterste er fra i går tidlig og det nederste er fra i dag - enda sterkere.

Det jeg lurer på er om streken ikke bør være enda sterkere nå?

D7DB4F64-892C-4A91-B8B7-4253D943DCAB.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, normalområdet for HCG er stort, og testmerkene er ganske ulike mtp hvor sterke de blir og hvor fort. Så en klar og tydelig strek, som gradvis blir sterkere, er et godt tegn. Jeg anbefaler egentlig ikke å teste hver dag, streken kan bli svakere eller ikke øke i styrke fra en dag til den neste uten at det er noe galt. De er ikke så nøyaktige (gjorde tabben selv). Gratulerer så mye, krysser fingrene! 😊

Anonymkode: ab510...83a

• Liker 1
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, normalområdet for HCG er stort, og testmerkene er ganske ulike mtp hvor sterke de blir og hvor fort. Så en klar og tydelig strek, som gradvis blir sterkere, er et godt tegn. Jeg anbefaler egentlig ikke å teste hver dag, streken kan bli svakere eller ikke øke i styrke fra en dag til den neste uten at det er noe galt. De er ikke så nøyaktige (gjorde tabben selv). Gratulerer så mye, krysser fingrene! 😊

Anonymkode: ab510...83a

Tusen takk for svar! Du har rett, måtte bare ta en siste i dag hvor streken ble enda sterkere og CB ble positiv 😁

838C667C-1367-4278-9E41-F0824E782EAA.jpeg

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...