Helgeline Skrevet 1. desember 2019 #1 Skrevet 1. desember 2019 Har fulgt tråden om hun som mistet ungen i gulvet fra stellebordet. Flere nevner der unger som klatrer ut av sprinkelseng. Jeg har 4 barn. Ett av dem klatret ut av sprinkelseng når hun var 18 mndr. Ikke snakk om skade; hun landet på bena. 😅 Er dette vanlig, eller er det veldig tidlig? Noen tidligere? De andre tre var mye eldre før de forsøkte å klatre ut...
skruf Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Her var eldste tidlig ute, en liten houdini i pysjamas 😄 Hun var ca 10mnd, ikke rundet året i allefall. Bunnen på sprinkelsengen var helt nederst, men hun ballet dyna i en haug, reiste seg opp, strekte foten over kanten og klatret opp for så å slippe seg ned. Første gangen det skjedde skjønte jeg ingenting; hadde nettopp lagt henne og så hørte jeg en dunk og hun kom krabbende (kunne ikke gå uten støtte enda) ut i gangen, blid og fornøyd over egen innsats. Slo seg aldri Lillesøster var ikke like tidlig ute, rundt 2 år tror jeg 5
Helgeline Skrevet 1. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2019 2 minutter siden, skruf skrev: Her var eldste tidlig ute, en liten houdini i pysjamas 😄 Hun var ca 10mnd, ikke rundet året i allefall. Bunnen på sprinkelsengen var helt nederst, men hun ballet dyna i en haug, reiste seg opp, strekte foten over kanten og klatret opp for så å slippe seg ned. Første gangen det skjedde skjønte jeg ingenting; hadde nettopp lagt henne og så hørte jeg en dunk og hun kom krabbende (kunne ikke gå uten støtte enda) ut i gangen, blid og fornøyd over egen innsats. Slo seg aldri Lillesøster var ikke like tidlig ute, rundt 2 år tror jeg Haha... driftig jente 😅 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #4 Skrevet 1. desember 2019 I følge mine foreldre var jeg ca 11-12 mnd, og min mor trodde ikke sine egne øyne da jeg glad og fornøyd satt på gulvet ved siden av sengen hennes en tidlig morgen. Og ja, bunnen i sprinkelsengen var helt nede. Anonymkode: df076...5ee
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #5 Skrevet 1. desember 2019 Min klatrer opp i sprinkelseng ved hjelp av en lekekassa nå, 2 år i februar, så ikke tidlig. Men ei seng vi har i en feriebolig klatra han enkelt ut av når han var 1 år og 5 måneder. Selv om den sto på nederste hakk, den hadde noe lavere sprinkler enn den vi har, så det kan variere fra seng til seng. Anonymkode: 12c01...53d
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #6 Skrevet 1. desember 2019 Kommer ikke det an på hvor høy sprinkelsengen er også da? Eller er det en standard høyde på alle? Anonymkode: 059b7...ac5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #7 Skrevet 1. desember 2019 6 mnd. Kunne ikke stå men kom seg over😱 Anonymkode: 00024...542 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #8 Skrevet 1. desember 2019 Sprinkelsenga til vår rekker henne til nesa når hun står i senga så ser ikke for meg at hun kommer seg ut der. Men kanskje hun gjør det? Er jo 19 mnd nå. Anonymkode: 4310e...c90
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #9 Skrevet 1. desember 2019 Min var litt over året. Datteren min nærmere to. Anonymkode: f8d3f...aa8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #10 Skrevet 1. desember 2019 Blir spennende å se hva som blir rekorden på dette på KG. Ikke bli overrasket om du hører at baby på 3 mnd klatret opp på sengekanten, tok salto, landet på beina og ruslet bort til stua... Anonymkode: e722b...10b 9
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #12 Skrevet 1. desember 2019 Sønnen vår klatret ut av sprinkelsengen allerede da han var 9 mnd., selv med sovepose på seg. 😮 Men han var veldig flink til å klatre, og falt aldri, så vi fjernet faktisk ikke langsiden før han var 2 1/2 år. Det gikk helt fint. Anonymkode: 910f1...4e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå