Gå til innhold

Gode/rimelige hudpleieprodukter til min hud?

Anbefalte innlegg

Gjest Timmi
Skrevet

Har som nevnt i en annen tråd dårlig erfaring med Shiseido pureness-serien.

Jeg har egentligt fin hud, men en del urenheter og tydelige porer. Får fra tid til annen noen stygge kviser.

Er nå på jakt etter et godt renseprodukt som ikke koster skjorta. Jeg har en veldig god dagkrem med aloe vera (fra volare) - bør jeg kjøpe nattkremen også? Vet ikke om de har renseprodukter, men tviler på det. Virker som huden min reagerer positivt på aloe vera - får fin tone, og jeg lurer på om aloe vera kan virke positivt på urenheter?

Håper i alle fall på noen gode tips her inne :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil, som alltid, anbefale Dr. Hauschkas hudpleieserie.

Søk på nettet for å lese mer!

Gjest Timmi
Skrevet

Takk for svar!

Det så veldig bra ut det jeg leste - er alle produktene økologiske? Kanskje jeg skal gi disse produktene en sjanse? Hvilke bruker du selv? Har du hatt problemer med uren hud? Hvor lenge brukte du disse produktene før du så resultater?

Skrevet

Alle produktene er produsert etter samme prinsipp.

Jeg bruker rensemelk (morgen og kveld), tonic (morgen og kveld) og dagkrem.

Har i tillegg ansiktsmaske med rens fra samme merke.

Hvor lang tid det tok husker jeg ikke, men det er verdt å prøve.

Gjest gjest1
Skrevet

Kaster meg på Dr. Hausckha. Min hud har blitt mye renere og klarere. Det tok en liten tid, ca 2-3 mnd, men det er verdt det. Biodynamiske produkter som har vært på markedet i tiår. Og de er rimelige. Personlig er jeg ikke så glad i rensemelken, så der bruker je Dermalogica. Du kommer ikke til å angre på Dr. H, de er så rene og nydelige at det føles som å gi huden en gave.

Skrevet

Er en svoren Dr. H-fan selv - anbefaler de med det varmeste hjerte! Spør hvis du lurer på noe. :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Clarins produktene er ikke så dyre på strawberrynet, de er veldig gode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...