AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #1 Skrevet 30. november 2019 Etter skilsmisse, hadde du din første sexopplevelse med en du kjenner fra før (som ble ff), en du datet eller en tilfeldig ons? Hvilke erfaringer har du med det? Anonymkode: 68260...42d
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #2 Skrevet 1. desember 2019 Jeg er ikke så interessert i pulings at jeg hopper til sengs med "hvem som helst", jeg gjør det kun med en jeg er forelsket i og ønsker et ekte forhold til. Så for meg ble det en som jeg hadde snakket med/flørtet med i månedsvis som ble kjæresten min halvannen uke senere, vi er fortsatt sammen 1 år senere og har nettopp flyttet inn sammen. Anonymkode: af5e5...032 1
draug 75 Skrevet 4. desember 2019 #3 Skrevet 4. desember 2019 Sist det skjedde meg, og der skjer forhåpentlig ikke igjen: Det var et ennattsopplegg med ei jeg visste hvem var, men ikke mer enn det, vi hadde noen felles venner. Når det skjedde, det var vel sånn passe tre ukers tid etter bruddet. Jeg var bestemt på å komme meg "opp på hesten" igjen og ikke ligge og råtne uvirksom i sjølmedlidenhet og overbevisning om egen udugelighet. Og det var hjelp i det. Eksen var ikke savnet. Men jeg skal ikke si det er det rette for andre.
Hr. Aktiv Skrevet 4. desember 2019 #4 Skrevet 4. desember 2019 Jeg kom i kontakt med noe av det beste innen dame. Hun viste meg veien til å elske ei dame igjen. Hun viste meg hvordan ei dame kan elske sin mann istedet for å hate ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå