AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #21 Del Skrevet 19. juni 2020 Jeg har veldig ustabile sykluser, og selv om jeg fikk el på enkel kur ( men dog mest sannsynlig dårlig el da den var veldig forsinket .) så var det dobbel kur jeg ble gravid på sist. Da merket jeg tydelig da el kom, både med slim, ømhet i mage/eggstokkområde etc. Var dermed enklere å vite når man skulle legge inn innsats. Vi ble tipset om sex annenhver dag. Og det var på den mnd vi holdt oss til dette og ikke hver dag som jeg ble gravid.! Anonymkode: c4ccd...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #22 Del Skrevet 19. juni 2020 Ja, jeg ble gravid på enkel kur. Fikk også positiv eggløsning test seint, CD 20. Kjentes ut som kroppen prøvde å lage eggløsning hele uka før,uten at jeg fikk det før dag 20. Jeg hadde ikke trua,men jaggu ble jeg gravid å sitter med positiv test nå. Vi har ikke samleie ofte, så for vår del hjalp det å bruke eggløsning test og passet på å ha samleie ca annen hver dag i de akuelle dagene,også på selve eggløsningdagen og dagen etter positiv test, det funket utrolig nok. Skal på tidelig ultralyd uke 6, håper den holder seg. Symptomer nå er at det kjennes ut som jeg skal få menstruasjon,men den kommer ikke.... Anonymkode: 3aa6c...1c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #23 Del Skrevet 19. juni 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg ble gravid på enkel kur. Fikk også positiv eggløsning test seint, CD 20. Kjentes ut som kroppen prøvde å lage eggløsning hele uka før,uten at jeg fikk det før dag 20. Jeg hadde ikke trua,men jaggu ble jeg gravid å sitter med positiv test nå. Vi har ikke samleie ofte, så for vår del hjalp det å bruke eggløsning test og passet på å ha samleie ca annen hver dag i de akuelle dagene,også på selve eggløsningdagen og dagen etter positiv test, det funket utrolig nok. Skal på tidelig ultralyd uke 6, håper den holder seg. Symptomer nå er at det kjennes ut som jeg skal få menstruasjon,men den kommer ikke.... Anonymkode: 3aa6c...1c7 Gratulerer så mye! 😄 Har du eggløsning av deg selv til vanlig? PCO/s? Tok du blodprøve som påviste eggløsning eller bare ved test? mange spørsmål her, men jeg har ikke EL av meg selv og om jeg fikk EL på Letrozol denne pp kom den på CD23 😕 Positiv EL test, men klarer liksom ikke «tro» på den. Anonymkode: 4ba68...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #24 Del Skrevet 19. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer så mye! 😄 Har du eggløsning av deg selv til vanlig? PCO/s? Tok du blodprøve som påviste eggløsning eller bare ved test? mange spørsmål her, men jeg har ikke EL av meg selv og om jeg fikk EL på Letrozol denne pp kom den på CD23 😕 Positiv EL test, men klarer liksom ikke «tro» på den. Anonymkode: 4ba68...5af Tusen takk🌱😊jeg har svært sjeldent eggløsning av meg selv,så sjeldent at jeg nesten aldri har det. Kan gå et halvt år uten menstruasjon. Jeg har tatt blodprøve første runde som viste at jeg fikk eggløsning på enkel dose Letrozol/Femar. Denne runden jeg ble gravid på tok jeg billig eggløsning tester for å vite hvilken dag eggløsning kom på. Å den kom seint, en uke etter "normalen", CD 20.Positiv graviditet test 14 dager etter positiv eggløsnings test 😊 så du kan fint bli gravid på sein eggløsning. Krysser fingrene for deg🤞 Anonymkode: 3aa6c...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #25 Del Skrevet 20. juni 2020 Jeg har null syklus til vanlig. Tok Provera og så Letrozol 5mg i fem dager. Ble gravid på første runde med dobbel dose Kjente tydelige tegn på eggløsning, det har jeg aldri kjent før. Anonymkode: 5bb69...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gåsemor Skrevet 21. juni 2020 #26 Del Skrevet 21. juni 2020 Ble gravid 2.runde med enkel kur 😊 støtter tips om samleie annenhver dag i fruktbar periode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #27 Del Skrevet 4. juni 2023 Gåsemor skrev (På 21.6.2020 den 19.35): Ble gravid 2.runde med enkel kur 😊 støtter tips om samleie annenhver dag i fruktbar periode. Dette, da treffer man garantert. Og lurt å sjekke med EL-tester, skjønner ikke gynekologer som fraråder dette.. Anonymkode: b5feb...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #28 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette, da treffer man garantert. Og lurt å sjekke med EL-tester, skjønner ikke gynekologer som fraråder dette.. Anonymkode: b5feb...948 Det er vel fordi det kun gir en pekepinn, ingen sikker bekreftelse på at det faktisk ble eggløsning. Noen kan ha positive og nesten-positive tester lenge uten at kroppen klarer å løsne egg. Og for disse blir det jo fort frustrerende å styre med masse testing. Anonymkode: 5bb69...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå