Gå til innhold

Noen Exveganere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fikk deg til å endre mening? Har du blitt en fleksitarianer? At du spiser kjøtt av og til men du prøver å spise veganske måltider ofte?

Anonymkode: 8f77b...273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skade i kroppen som påvirker sentralnervesystemet gjorde at jeg begynte å spise litt kjøtt. Fikk beskjed av nevrolog at hjernen min trengte animalske proteiner, og det merket jeg selv også. 

Anonymkode: 341a7...bde

• Liker 5
Skrevet

Jeg spiser egg og litt fisk av og til. Grunnen? Har så mange allergier. Kjøtt rører jeg ikke, aldri. Spiser ikke andre pattedyr, siden jeg selv er pattedyr. 

Anonymkode: 4b7c5...37c

Skrevet

Jeg kjøper egg fra bekjent, da disse hønene får godt stell og dyreste foret som er for høner. Ser det godt på plommen for å si det sånn.

Jeg ser ikke noe galt i å spise animalsk. Jeg kjøper så og si aldri kjøtt. Jeg kjøper i tillegg fisk.

Vegabsk er så forbanna dyrt! Noe av det direkte smakløst og tørt. Men mye bra.

Føler det er i overkant oppmerksomhetssyke folk som blir det i offentlighet. Føler det har blitt en motesak og at det blåses opp veldig. Men jeg har sett videoene om grisene så noe er jo sant. Vil finne kjøtt med nøkkelmerket men hvor finner man?

Anonymkode: 8a7bc...fcd

Skrevet
På 5.12.2019 den 1.36, AnonymBruker skrev:

Jeg spiser egg og litt fisk av og til. Grunnen? Har så mange allergier. Kjøtt rører jeg ikke, aldri. Spiser ikke andre pattedyr, siden jeg selv er pattedyr. 

Merkelig resonnement. Pattedyrene i naturen spiser da angivelig hverandre.

• Liker 9
Skrevet

Jeg var konstant syk. En evig forkjølelse som ikke gikk over. Prøvde to ganger, ble syk begge gangene. Prøvde 2 år tilsammen. 

Med en gang jeg spiste kjøtt ble jeg frisk igjen. 

Har i tillegg allergier og intoleranser. Jeg har rett og slett akseptert at jeg også er et rovdyr og trenger kjøtt for være frisk. 

Anonymkode: 18ccd...b2f

• Liker 5
Skrevet
På 5.12.2019 den 1.36, AnonymBruker skrev:

Jeg spiser ikke andre organismer siden jeg selv er en organisme. Lever på vann og salt.

Anonymkode: f97a0...92b

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spiser ikke andre organismer siden jeg selv er en organisme. Lever på vann og salt.

Nå finner du også organismer i både vann og salt.

For eksempel finner du Halofiler i salt.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var konstant syk. En evig forkjølelse som ikke gikk over. Prøvde to ganger, ble syk begge gangene. Prøvde 2 år tilsammen. 

Med en gang jeg spiste kjøtt ble jeg frisk igjen. 

Har i tillegg allergier og intoleranser. Jeg har rett og slett akseptert at jeg også er et rovdyr og trenger kjøtt for være frisk. 

Anonymkode: 18ccd...b2f

Var du nøye med å få i deg riktig mengde av vitaminer og mineraler som er anbefalt? 

Forøvrig er du ikke rovdyr, du er omnivor. Med mindre du har allergier og intoleranser som gjør at du kan spise veldig lite grønnsaker, frukt, bær, korn etc :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...