Gjest HarryDotter Skrevet 1. desember 2019 #21 Skrevet 1. desember 2019 3 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Så i prinsippet burde ABB ha blitt jaktet på og skutt flere ganger for ugjerningene han gjorde på Utøya og regjeringsbygget? Han er den eneste i Norge som noen gang har utført en terrorhandling på Norsk jord. Jeg regner med at du ikke skiller på terroristene utifra etnisitet? Ja samme prinsipp for ABB.
Gjest Villfisker Skrevet 1. desember 2019 #22 Skrevet 1. desember 2019 Ble kvalm av å se han ene smile fra cella. Ikke tegn til anger. Syns ikke deilige bilder er riktig her. Er selvfølgelig glad for de som er tatt. Syns ikke de som har utført så grusomme handlinger, bør være de første som klager på rettigheter. Særlig siden de mishandlet mennesker som aldri har gjort dem noe. Samtidig syns jeg det er vanskelig å si hvordan man skal behandle den typen fanger. Skulle ønske det ikke fantes ondskap.
Drizzt Skrevet 1. desember 2019 #23 Skrevet 1. desember 2019 De fortjener ikke å bli behandlet humant. Man frasier seg alle rettigheter når man oppfører seg slik de har gjort. 1
Dalmatian Skrevet 9. desember 2019 #24 Skrevet 9. desember 2019 (endret) Det er ingen henrettelse som kan matche skadeomfanget ABB utførte. Han bør pines av ulykkelighet til han er gammel. Pin ham men ikke nok til å drepe; gi ham akkurat nok til at han holdes i livet. Han tok livet til over 70, skadet og traumatiserte hundrevis og påførte smerte til tusenvis. Å brenne ham i live eller skyte ham er for snilt. Samme går for alle som dreper uansett grunn, bortsett fra selvforsvar. Døden er det de vil ha; fengsel er ordentlig straff. Endret 9. desember 2019 av Dalmatian
DianaV Skrevet 9. desember 2019 #25 Skrevet 9. desember 2019 (endret) Slettet Endret 9. desember 2019 av DianaV
PaperFlower Skrevet 9. desember 2019 #26 Skrevet 9. desember 2019 Jeg kan ha en slags sympati med de aller fleste mennesker. Selv om de har gjort forferdelige ting, synes jeg ofte synd på dem før eller siden. Men ikke disse innavlede hjernedøde monstrene. De fortjener det verste. Jeg bytter mellom å ikke tenke noe som helst om dem, annet enn at jeg synes det er dumt de tar opp plass og bruker ressurser og at de dermed skulle bare ha sluttet å eksistere... og at de bør bli puttet gjennom den samme ondskapen de satte andre gjennom. Mer utdypende bør jeg vel ikke snakke om det her på KG. Men som noen andre var innom, en sløv liten kniv haddde vel vært greit utgangspunkt.
Gjest bienvilleparish Skrevet 9. desember 2019 #27 Skrevet 9. desember 2019 Æsj, tenk å det stinker der 🤢 Satans kvalmt pakk
Gjest Verden Skrevet 9. desember 2019 #28 Skrevet 9. desember 2019 Kan de ikke henrettes som en slags straff ? Disse fokene myrdet og halshugde uskyldige folk. De bombet sivile mål i Europa.
FryNor Skrevet 9. desember 2019 #29 Skrevet 9. desember 2019 Nå får vi bare håpe på at det blir fred i Syria sånn at alle de som måtte flykte fra hjemmene sine kan komme hjem å bygge opp landet igjen, forhåpentligvis uten at religiøse ekstremister tar over styringen av landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå