AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #1 Skrevet 30. november 2019 Vi har et fryseskap i kjelleren og skulle hente opp reker nå som vi skal spise i kveld. Men hele frysen er full i rim og snø over del hele. Virker som om døren ikke har 100% igjen. Vi kjøpte en kartong med reker for noen uker siden, så da var frysen Ok og ingen rim. Mye rim på rekene og, men de er dypfryst. Er det trygt å spise tror dere hvis det kun er snakk om at døren ikke har vært ordentlig igjen..? Tror ikke det har vært tint. Ble bare litt usikker siden det er reker... Anonymkode: 7e8c5...63e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #2 Skrevet 30. november 2019 Når de er tint så ser dere på dem. Ser dem bra ut? Ja, da kan dere lukte på dem. Lukter det bra/ ikke rotne reker? Ja, da kan du smake på dem. Smaker det bra? Ja da er det bra. Jeg kjører den taktikken med all mat. Funker alltid. Anonymkode: 14347...4fb 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #3 Skrevet 30. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når de er tint så ser dere på dem. Ser dem bra ut? Ja, da kan dere lukte på dem. Lukter det bra/ ikke rotne reker? Ja, da kan du smake på dem. Smaker det bra? Ja da er det bra. Jeg kjører den taktikken med all mat. Funker alltid. Anonymkode: 14347...4fb Ok, så lenge de lukter normalt så er de bra, altså. 👍 Anonymkode: 7e8c5...63e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #4 Skrevet 30. november 2019 Man lukter rimelig fort om en tint reke er spisanes eller ei Anonymkode: bdcfd...53b 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #5 Skrevet 30. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så lenge de lukter normalt så er de bra, altså. 👍 Anonymkode: 7e8c5...63e Ja, jeg kjøpte reker som var dårlige en gang og det lukta ordentlig surt, så det merkes. Anonymkode: 14347...4fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå