Gå til innhold

Føler alt jeg gjør er teit!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater dette. I dag f.eks, dette er ting jeg bare gjør nesten uten å kontrollere det. Det skjer så og si aldri, men jeg går i en butikk. Jeg sprayer meg med en tester. Men så ser jeg at det er ikke en tester. Det er toppen som er tatt av og jeg konfronterer en ansatt! Hvorfor gjør jeg slike ting? 
jeg ville vel bare at de skulle være klar over at det stod varer der som var tatt av så folk begynte å bruke :( hva feiler mwg

Anonymkode: 3b371...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var teit? At du tok feil og ikke så at det ikke var merket med tester, eller at du sa ifra til betjeningen? Om det ikke var du som brøt forsegling så var du vel ikke teit...

Anonymkode: 09734...c07

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du gir deg selv ekstremt lite feilmargin. Du må "snakke" bedre til deg selv. Å kalle deg selv teit gjør noe med deg. Du blir IKKE bedre av det, bare trykker deg selv ned. 

Feil skjer. 

Forstår ikke helt hva du mente med at du konfronterte. Håper du mente at du sa fra. Det er en bra ting, å snakke ned andre er heller ikke bra. Er man selv ufin mot andre får man som regel ufine svar, og så blir det en negativ spiral. 

Vær grei mot deg selv, og vær grei mot andre. Alle trenger at det er litt feilmarginer, uten at ting blir krise 

• Liker 3
Skrevet

er ordet klumsete?

Anonymkode: 6b210...9fa

Skrevet
9 minutter siden, Trolltunge skrev:

Høres ut som du gir deg selv ekstremt lite feilmargin. Du må "snakke" bedre til deg selv. Å kalle deg selv teit gjør noe med deg. Du blir IKKE bedre av det, bare trykker deg selv ned. 

Feil skjer. 

Forstår ikke helt hva du mente med at du konfronterte. Håper du mente at du sa fra. Det er en bra ting, å snakke ned andre er heller ikke bra. Er man selv ufin mot andre får man som regel ufine svar, og så blir det en negativ spiral. 

Vær grei mot deg selv, og vær grei mot andre. Alle trenger at det er litt feilmarginer, uten at ting blir krise 

Jeg tok meg bryet og sa til betjeningen at en parfyme stod uten topp og derfor ble brukt son tester. I tillegg stod en halv parfyme bak også uten lokk som var gjemt bak. Egentlig burdte jeg fikset dette selv, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg tok meg bryet.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok meg bryet og sa til betjeningen at en parfyme stod uten topp og derfor ble brukt son tester. I tillegg stod en halv parfyme bak også uten lokk som var gjemt bak. Egentlig burdte jeg fikset dette selv, men jeg skjønner ikke hvorfor jeg tok meg bryet.

Jeg forstår ikke problemet, eller hvordan du var teit. 

Dette er da en ikke-sak. Ikke verdt å tenke to sekunder på. 

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, Trolltunge skrev:

Jeg forstår ikke problemet, eller hvordan du var teit. 

Dette er da en ikke-sak. Ikke verdt å tenke to sekunder på. 

Men jeg føler alt er teit. Til og med å være glad for å få jobber der de bryter arbeidmiljølovene. For meg er ikke ting så nøye, men dEr er kanskje fordi jeg aldri har vært så storkrevende?

Skrevet

Denne tråden forstår jeg ingenting av

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg føler alt er teit. Til og med å være glad for å få jobber der de bryter arbeidmiljølovene. For meg er ikke ting så nøye, men dEr er kanskje fordi jeg aldri har vært så storkrevende?

Vil si at du er svært storkrevende av deg selv. Du gjør noe som ikke er galt engang, og kaller det teit. Hva krever du av deg selv egentlig? 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var teit? At du tok feil og ikke så at det ikke var merket med tester, eller at du sa ifra til betjeningen? Om det ikke var du som brøt forsegling så var du vel ikke teit...

Anonymkode: 09734...c07

Begge :( den stod fremst uten topp, så jeg trodde det var test. Bakerst der ser jeg plutselig testeren. Den er halv og merket med tester...men jeg presterte å si fra liksom. Hvorfor tok jeg ikke bare å satte på den jævla toppen selv ?

Skrevet

Dette er et prakteksempel på hvor villedet man selv kan bli av overtenking. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...