AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #1 Skrevet 30. november 2019 Dere som har prøvd Tinder Gold, synes dere at det var verdt det? Anonymkode: c6013...ce2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #2 Skrevet 30. november 2019 Nja det kunne vært litt billigere. Men jeg gidder ikke tinder uten gold, for jeg liker å bare velge mellom de som faktisk har likt meg. Gidder ikke bla gjennom alle som jeg muligens ikke får match med engang. Anonymkode: 28072...3dd
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #4 Skrevet 30. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Gidder ikke bla gjennom alle som jeg muligens ikke får match med engang. De fleste menn sveiper jo høyre på nesten alle uansett, så er jo ikke så stor forskjell om du har fått like eller ikke. I snitt sveiper menn ja på over 60% av damene på tinder. Anonymkode: 6213b...6b0 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #5 Skrevet 30. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker said: De fleste menn sveiper jo høyre på nesten alle uansett, så er jo ikke så stor forskjell om du har fått like eller ikke. I snitt sveiper menn ja på over 60% av damene på tinder. Anonymkode: 6213b...6b0 Jeg liker likevel å se hvem som har likt meg og ikke, hehe. Anonymkode: 28072...3dd
Gjest Frøken Diamant Skrevet 30. november 2019 #6 Skrevet 30. november 2019 Jeg syntes det er verdt pengene. Liker å se hvem som har likt meg. Tinder er kjedelig uten gold😅
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #7 Skrevet 30. november 2019 Jeg har gold så jeg slipper å være synlig singel for alle jeg ikke er interessert i. Anonymkode: 20c68...dd2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #8 Skrevet 30. november 2019 For meg var det veldig verdt det, tror ikke jeg og kjæresten hadde matchet engang hvis jeg ikke hadde gold, fordi han er en sånn type som jeg tenker er for pen og for trent for meg. Men siden han hadde likt meg så turte jeg til og med å sende melding til han og det var full klaff😍 I tillegg var det positivt å se hvor mange likes man faktisk får, litt selvtillitsboost er aldri feil😁 Anonymkode: db5d0...726 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #9 Skrevet 30. november 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gold så jeg slipper å være synlig singel for alle jeg ikke er interessert i. Anonymkode: 20c68...dd2 Hva mener du? Anonymkode: c6013...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #10 Skrevet 30. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gold så jeg slipper å være synlig singel for alle jeg ikke er interessert i. Anonymkode: 20c68...dd2 Men det er du jo. Det som er fint med Gold er at du kan se gjennom alle som har likt deg. Da har jo alle mulige sett at du er singel. Anonymkode: 1f17a...ccd 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #11 Skrevet 30. november 2019 Som mann: nei Som kvinne: kanskje Anonymkode: 9fbde...57d
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #12 Skrevet 30. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er du jo. Det som er fint med Gold er at du kan se gjennom alle som har likt deg. Da har jo alle mulige sett at du er singel. Det fungerer slik, at alle damene du trykker like på får se deg, men alle dem du ikke trykker like på får ikke sett deg. Det fine med dette er at du slipper at venner og bekjente ser deg på tinder og vet du er på kjærestejakt Anonymkode: 3d7ed...196 1
Gjest Familytree Skrevet 30. november 2019 #13 Skrevet 30. november 2019 Jeg tror ikke det er verdt å betale for dette. Hva er 'pros and cons'?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #14 Skrevet 30. november 2019 Personlig, skjønner jeg ikke at noen har tinder i det hele tatt, med mindre de er ute etter sex. Ville ikke sett etter noe seriøst der. Selv skal jeg aldri ha tinder. Anonymkode: b9af5...e0a
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #15 Skrevet 30. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Anonymkode: c6013...ce2 Jeg har huket av så kun jeg kan se folk som er synlige på tinder. Da kan jeg sveipe riktig vei på de jeg liker, da blir jeg kun synlig for dem. Ulempen er at det finnes mange med skjulte profiler, så det kan jo hende jeg går glipp av drømmemannen allikevel. Anonymkode: 20c68...dd2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #16 Skrevet 1. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Personlig, skjønner jeg ikke at noen har tinder i det hele tatt, med mindre de er ute etter sex. Ville ikke sett etter noe seriøst der. Selv skal jeg aldri ha tinder. Anonymkode: b9af5...e0a Tror det er et storbyfenomen det at "alle" på Tinder er ute etter sex. På mindre plasser er det en fin mulighet å matche med en du har sett litt på, eller oppdage nye spennende mennesker å date. Det er noen her også som bare er ute etter sex såklart, men veldig mange er ute etter å finne en kjæreste. Anonymkode: db5d0...726
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #17 Skrevet 1. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg var det veldig verdt det, tror ikke jeg og kjæresten hadde matchet engang hvis jeg ikke hadde gold, fordi han er en sånn type som jeg tenker er for pen og for trent for meg. Men siden han hadde likt meg så turte jeg til og med å sende melding til han og det var full klaff😍 I tillegg var det positivt å se hvor mange likes man faktisk får, litt selvtillitsboost er aldri feil😁 Anonymkode: db5d0...726 Herrgud. Alle menn på sånne datingapper er kjekke og veltrente. Så en stygg dame som ikke er noe kjærestemateriale eller burde bli mor, kan få en sånn kjæreste lett. Har sett mange kvinner med menn som er minst ti hakk over dama si. Ikke så rart det er mye utroskap. Selv får jeg så mye oppmerksomhet på sånne apper at jeg blir svimmel og klarer å droppe den ene seriøse mannen mot de hundre useriøse. Du får lite meldinger og ellers ingen opperksomhet fra menn, derfor fikk du kjæreste gjennom tinder, og som sagt kan hvem som helst få en veldig kjekk mann. Ikke noe å skryte av... menn tørr ikke å ta initiativ eller vise nok interesse for damer som er veldig attraktive. Eller de blir fort redde og stikker. Mange menn er usikre på seg selv og velger heller lengre ned på hylla når de finner seg dame og livspartner, for der har de «sjans» og de føler seg overlegne partneren og slipper å tenke på at andre menn skal ta dama. Anonymkode: c21f7...0f6
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2019 #18 Skrevet 1. desember 2019 Er du jente ja. Er du mann da kaster du bort penger. Anonymkode: 520a4...565 1
dainty Skrevet 1. desember 2019 #19 Skrevet 1. desember 2019 Narsissister som sier de bare bruker tinder for å se hvem som har likt dem; er ikke det tinder er for.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #20 Skrevet 2. desember 2019 Om Tinder Gold er verdt det kommer an på. Er du kvinne og lever et minimum sunt liv, tar vare på deg selv, og legger ut gode bilder, og en ok tekst? Ja. Du trenger ikke være noen modell for å få en drøss med likes på Tinder som kvinne. Selvfølgelig, er du typen litt for chubby, eller xxl, så kan du ikke forvente så altfor mange likes, da menn i det store og hele heller mot kvinner som er slim og fit, med og uten former. Er du mann derimot så stiller det seg annerledes. Skal tinder være noe å betale for som mann, så er det en fordel å ha de beste bildene du kan ta av deg selv. Og hele bildet, inkludert utseende ditt har betydning om du noen sveiper ene eller andre veien. Mer så for menn, en for kvinner. Har du en god jobb og status, så er det en fordel å vise det gjennom bildene. Samt hobbyer og fritidsaktiviteter. I tillegg bør du ha en god tekst. Er du den gjennomsnittlige mann, gjerne under, så vær forberedt på frustrasjon og voksende selvtillit mens mangelen på matcher og likes uteblir. Og ha i tankene at kvinner behandler dette like mye som kjøttmarked som menn, og at du sansynligvis vil ha et annet resultat om du møter dama i verden ellers. Anonymkode: b1e35...557 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå