AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #1 Skrevet 30. november 2019 Noen som har noen tips jeg kunne prøve? Minstemann skulle få tran for første gang og spyttet alt ut igjen på den nye napnesten. Jeg har prøvd å vaske trekket men det ble ikke noe bedre 😫 Det var første gang jeg brukte den så syns det er litt kjipt.... Anonymkode: 67b88...a9e
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #2 Skrevet 30. november 2019 Det var grunnen til at jeg sluttet å gi tran til småen... det ble bare så grusomme flekker på alt han gulpet det opp på, og alt luktet tran i uker etterpå, selv etter vask. Gi heller mer fisk i matveien. Anonymkode: fb6c7...eff
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #3 Skrevet 30. november 2019 Prøv med gallesåpe fra Clas Ohlson. Det finnes både i flytende variant, og i hard variant. Det tar bort de fleste flekker. Anonymkode: 325ba...c0b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #4 Skrevet 30. november 2019 På helsestasjonen fikk vi tips om "Easytran", som er en sprøyte med avrundet tupp som er fin til å gi babyer/småbarn tran og alle slags medisiner. De har den på apotek, ved siden av tranen. Vi fikk også råd om at babyen bør være naken når hen får tran, slik at det ikke er noen klær som får flekker om det blir søl. Om det likevel blir søl anbefalte de gallesåpe. Jeg tar likevel ikke sjansen enda, for jeg blir så kvalm av tranlukt og har en liten gulper. Min baby får d-vitamin-dråper til han klarer å holde melka nede. Anonymkode: f3477...251
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #5 Skrevet 30. november 2019 Her ble det d-vitamin første året pga samme. Ikke noe problem med å akseptere smaken uansett.9 Anonymkode: 597cd...0b7
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #6 Skrevet 30. november 2019 Vi ga d-vitamin dråper det første året. Anonymkode: 8ba7e...a99
Sandie Skrevet 30. november 2019 #7 Skrevet 30. november 2019 Har ikke prøvd selv, men sitronsåpe skal visstnok funke mot tranflekker? Ser de selger den blant annet på Barnas Hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå