Gå til innhold

Oppsett for WAP, MMS og EPOST

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg har kjøpt meg ny mobil og må fikse alt dette. Mitt spørsmål er som følger: Kan jeg gjøre det nå mens mitt gamle abb fortsatt er aktivt eller må jeg vente til det nye er aktivt? Jeg prøvde å laste ned på Telenor da det er det som er mitt gamle abb, men det fikk jeg ikke til å funke. (Sikkert jeg som ikke skjønte hvordan :roll: )Vet jeg fikset det for moren min fra en annen og MEGET letttvint side for en stund siden, men husker ikke hvor....

Videoannonse
Annonse
Gjest happyending
Skrevet

Når du skal legge inn oppsett for mms, wap og e-post må du bruke oppsettet for den operatøren du bruker.. Hvis du bruker telenor mobil kan du gå inn på www.telenormobil.no.. Nesten nederst i høyre hjørne står det en link for bestilling av oppsett.. Da bestiller du oppsett for mms og wap.. Oppsettene lagrer du på mobilen, skrur av mobilen og skrur den på igjen.. For å teste at det virker må du først gå inn på wappen.. Hvis den virker har du et godt utgangspunkt.. Hvis den ikke virker må du velge innstillinger manuelt.. Det avhenger litt av hvilken telefonmodell du har, men du må gå inn på innstillinger i wappen og se til at internettprofilen enten er telenor wap eller TnM GPRS.. Samme for mmsinnstillingene, de skal være telenor mms.. For oppsett av epost bør du ringe kundeservice.. :) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...