AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #1 Skrevet 30. november 2019 Hva legger dere menn i ordet «kul»? At en dame er den kuleste du har møtt? Jeg hadde nok satt større pris på å bli kalt søt, vakker, herlig.. men kul?? Anonymkode: 48258...a3b
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #2 Skrevet 30. november 2019 Han mener at du er kul Anonymkode: 88945...390 3
Gjest Krampus Skrevet 30. november 2019 #3 Skrevet 30. november 2019 Heller kul enn søt! Kul går på personlighet, søt er mindre pen enn faktisk pen, og vakker går også på utseendet. Kul er tøff, interessant, gøy å være sammen med
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #4 Skrevet 30. november 2019 En jeg dater kaller meg alle disse tinga (pen, vakker, sexy), inkludert kuleste dama han har møtt! Har spurt et par ganger hva han legger i kul, og han sier "laidback, liketil, rett frem, herlig direkte, ujålete, udramatisk og sjarmerende..!" jeg liker at han synes jeg er kul OGSÅ Anonymkode: 500fc...d8b 2
Jr.Garcon Skrevet 30. november 2019 #5 Skrevet 30. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva legger dere menn i ordet «kul»? At en dame er den kuleste du har møtt? Jeg hadde nok satt større pris på å bli kalt søt, vakker, herlig.. men kul?? Anonymkode: 48258...a3b Kul for min del = morsom, artig, en som er seg selv, liketil, en person det er positivt å være rundt osv.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #6 Skrevet 30. november 2019 5 timer siden, Krampus skrev: Heller kul enn søt! Kul går på personlighet, søt er mindre pen enn faktisk pen, og vakker går også på utseendet. Kul er tøff, interessant, gøy å være sammen med Betyr søt at man ikke er pen? Møtte engang en fra tinder. Før vi møttes kalte han meg pen, vakker og lignende. Etter vi hadde møttes begynte han bare å kalle meg søt? Følte han ikke syns jeg var pen i virkeligheten pga dette Anonymkode: 23203...e83
Gjest Krampus Skrevet 30. november 2019 #7 Skrevet 30. november 2019 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Betyr søt at man ikke er pen? Møtte engang en fra tinder. Før vi møttes kalte han meg pen, vakker og lignende. Etter vi hadde møttes begynte han bare å kalle meg søt? Følte han ikke syns jeg var pen i virkeligheten pga dette Anonymkode: 23203...e83 For meg så kaller man folk som ikke er vakker for pen, og folk som hverken er stygg eller pen for søt. Angelina Jolie er vakker, Anna Kendrick er pen, Tiffany Trump er søt. Men jeg sitter ikke på noen ultimat fasit. Det er bare sånn jeg gradere det, og så er det jo en skala. Noen er nærmere pen enn stygg på søt-skalaen. Endret 30. november 2019 av Krampus
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #8 Skrevet 30. november 2019 Ble ofte kalt kul og laid back før da jeg var singel. Fikk inntrykk av at det betydde at en var villig og ikke satt noen krav. Tok det ikke som ett kompliment. Anonymkode: 7fde5...530 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå