Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man farge håret lysere? Jeg er en gyllen nr 7 naturlig. Kan godt tenke meg å bli en gyllen 8 isteden. Er dette mulig ved å bruke vanlig farge? Hvis ikke, hva skjer hvis jeg farger med en 8'er? Vil det ikke synes i det hele tatt?

Anonymkode: 03709...bee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil nesten uansett bli mørkere ved bruk av farge

Anonymkode: 04852...405

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei😊 Jeg har akkurat startet et nytt konsept der jeg ønsker å hjelpe dem som farger håret sitt hjemme selv. Min erfaring til nå er at de fleste fargene som finnes på butikken fra en tonehøyde 8 gir en lysning. Det du må tenke på er at de første 2cm fra hodebunnen lysner mest (dette pga varmen fra hodebunnen) Så hvis du bruker en farge feks 10,1 vil de innerste cm bli mye lysere. Hvis håret ditt er ufarget fra før hadde jeg testet med en farge ut i lengdene først, mest naturlig med lysere spisser😉 Har du flere spørsmål må du bare spørre, jeg trenger også å lære mer rundt dette med "butikkfarger" Utifra min erfaring lysner alle fargene på en tonehøyde 8-9-10 bortsett fra de det står glansvask ( hydrogenperoksid på 1,5-3%). Husk også at det er gult og oransje som er de underliggende pigmentene, så hvis du ønsker en nøytral farge hadde jeg anbefalt noe som inneholder blått/ask😉 Masse lykke til!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...