Gå til innhold

Lite lekerom ved Oslo S?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Finnes det noe lite lekerom som passer for en toåring i nærheten av Oslo S? Mener jeg en gang var på Kunstnernes hus eller noe sånt i nærheten der hvor de hadde en liten sklie. 

Anonymkode: 9bee0...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei! Finnes det noe lite lekerom som passer for en toåring i nærheten av Oslo S? Mener jeg en gang var på Kunstnernes hus eller noe sånt i nærheten der hvor de hadde en liten sklie. 

På Steen og strøm noen kvartaler opp fra Oslo s (kan ta t banen til stortinget hvis du ikke vil gå) i 5.etg er det kjempefint lekerom for de minste. 

Anonymkode: a53c7...da1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På Steen og strøm noen kvartaler opp fra Oslo s (kan ta t banen til stortinget hvis du ikke vil gå) i 5.etg er det kjempefint lekerom for de minste. 

Tusen takk for tips! Det hørtes supert ut! Litt langt å gå, og har litt mye å drasse på for å ta banen. Det finnes ikke noe nærmere? Ellers ser jeg om vi sjekker ut det. 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for tips! Det hørtes supert ut! Litt langt å gå, og har litt mye å drasse på for å ta banen. Det finnes ikke noe nærmere? Ellers ser jeg om vi sjekker ut det. 

Ikke som jeg vet om. Kanskje det er noen oppbevaringsbokser på Oslo s hvis det er baggasje du har med? 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Oslo S vil en toåring ha nok å se på. Folk med narkoknekk i knærne som mumler, folk som løper rundt og synger opera, etniske  gjengmedlemmer som barker sammen med andre etniske grupper og masse folk som banner og snubler og roper! Noen stjeler en bolle og vekterne legger han i bakken. Kanskje en due har forvillet seg inn og noen bankranere står og snakker sammen. 

Dette er et fyrverkeri for en toåring!

• Liker 7
Skrevet

Om en toåring vil ha noe gøy å se på, så gå over til østbanehallen. Der er det en sushibar med et rullebånd hvor maten ruller rundt og man plukker opp det man vil ha. Akkurat som i Japan. Ellers er det McDonald's der, tror ikke de har lekerom men det passer jo for et lite barn. 

Skrevet
På 30.11.2019 den 11.57, MortenMinstelønn skrev:

På Oslo S vil en toåring ha nok å se på. Folk med narkoknekk i knærne som mumler, folk som løper rundt og synger opera, etniske  gjengmedlemmer som barker sammen med andre etniske grupper og masse folk som banner og snubler og roper! Noen stjeler en bolle og vekterne legger han i bakken. Kanskje en due har forvillet seg inn og noen bankranere står og snakker sammen. 

Har du egentlig vært på Oslo s? Jeg jobber i en av butikkene i ankomsthallen og det er sjeldent noe action skjer, altså. Det er en og annen narkis som sjangler forbi, men da stort sett akkurat når Oslo s åpner. Ellers er det mest pendlere og turister som forter seg for å rekke neste tog. 

Anonymkode: fac96...0df

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du egentlig vært på Oslo s? Jeg jobber i en av butikkene i ankomsthallen og det er sjeldent noe action skjer, altså. Det er en og annen narkis som sjangler forbi, men da stort sett akkurat når Oslo s åpner. Ellers er det mest pendlere og turister som forter seg for å rekke neste tog. 

Nøkkelen er at du jobber der. Du rekker ikke å få med deg alt det rare:)

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobbet på byporten og der var det mye rart 🙈

Anonymkode: 9a45c...4ab

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Nøkkelen er at du jobber der. Du rekker ikke å få med deg alt det rare:)

Joda, butikken min er sløv og jeg står stort sett å studerer de som går forbi. 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, butikken min er sløv og jeg står stort sett å studerer de som går forbi. 

Kanskje du blir litt sløv av den sløve butikken? Det skjer faktisk veldig mye rart på Oslo S. Synes jeg, da. 

Endret av MortenMinstelønn
Skrevet
2 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Kanskje du blir litt sløv av den sløve butikken? Det skjer faktisk veldig mye rart på Oslo S. Synes jeg, da. 

Kanskje utenfor Oslo s. 

• Liker 1
Skrevet
På 30.11.2019 den 11.57, MortenMinstelønn skrev:

Jeg synes det er skikkelig trist å se så lite tolerante mennesker som deg og alle de som har gitt deg en tommel opp. Jeg kan fortelle deg at vi feiret min fars fødselsdag rett ved Oslo S. Den eneste narkomane med knekk i knærne som jeg så, var min far. Han koste seg masse med oppmerksomheten, på dagstur fra rusinstitusjonen han bor på til vanlig. Koselig å være med ham, men han er faktisk ingen severdighet. Så for øvrig ikke noe av det andre du skriver om heller, bare julestressa folk.

Til alle dere andre som kom med forslag, takk! 😊 

• Liker 5
Skrevet (endret)
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er skikkelig trist å se så lite tolerante mennesker som deg og alle de som har gitt deg en tommel opp. Jeg kan fortelle deg at vi feiret min fars fødselsdag rett ved Oslo S. Den eneste narkomane med knekk i knærne som jeg så, var min far. Han koste seg masse med oppmerksomheten, på dagstur fra rusinstitusjonen han bor på til vanlig. Koselig å være med ham, men han er faktisk ingen severdighet. Så for øvrig ikke noe av det andre du skriver om heller, bare julestressa folk.

Til alle dere andre som kom med forslag, takk! 😊 

Hva? På hvilken måte krenket jeg deg? At du hadde en far med problemer. Og tror at det bare gjelder deg? Vokse opp litt, nå.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 3
Skrevet

Er det fortsatt McDonalds der? Trodde den forsvant da de oppgraderte 

Anonymkode: 5535b...1da

Skrevet
4 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Hva? På hvilken måte krenket jeg deg? At du hadde en far med problemer. Og tror at det bare gjelder deg? Vokse opp litt, nå.

Ingen har vondt av å lære seg litt empati med sine medmennesker. 😊

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har vondt av å lære seg litt empati med sine medmennesker. 😊

Da tror jeg at jeg har formulert meg klønete eller at du har misforstått. Du finner få innlegg fra meg hvor jeg nedsettende om andre. Noe av det viktigste er å respektere andre. Men når jeg så ofte spiller på humor, kan det fort bli en bom for meg eller leseren. Sorry.

Skrevet

Det er en lekeplass utenfor Østbanehallen i retning operaen. 

Anonymkode: 5afee...667

Skrevet
On 12/1/2019 at 9:06 PM, AnonymBruker said:

Er det fortsatt McDonalds der? Trodde den forsvant da de oppgraderte 

Anonymkode: 5535b...1da

Den er borte, Fjøla ligger der nå

Anonymkode: b181c...21e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...