Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia, vet det er helt normalt og være plaget med dårlig søvn på dette stadiet.  Men lurer på fra dere som  har vært plaget med det samme,  når ga dette seg?

Gleder meg litt til jeg kommer lengere ut dit i svangerskapet der jeg sover. 

Legen nevnte faktisk at noen kan  sovne stående😂

Dette høres jo helt vilt ut😂🙈

Hilsen ufrivillige  nattugla 

Anonymkode: 43f4a...f89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gitt seg enda, ungen er 16 mnd 😖 har aldri sovet bedre utover i svangerskapet, heller dårligere, spesielt siste trimester. 

Anonymkode: 72614...1f3

• Liker 1
Skrevet

Det blir ikke bedre :) 

Anonymkode: 29878...de1

• Liker 1
Skrevet

Søvnen min har bare blitt verre, er 34 uker 

Anonymkode: 1e7ab...e36

• Liker 1
Skrevet

Jeg er trøtt hele tiden og sover gjerne 10-12t per natt. 

Anonymkode: a7f9a...628

Skrevet

Har motsatt erfaring, at jeg sov 10-12 timer hver kveld/natt de første månedene, før jeg gradvis gikk over til å sove mindre og mindre. Nå er jeg i uke 32, og er nede i sånn 4-5 timer natta i snitt. Har vært trøtt siden mai og er fullstendig utslitt. 

Anonymkode: c4f05...673

• Liker 1
Skrevet

Ble verre med tiden for meg og. Døgnrytme fra hell og dårlig søvnkvalitet, er uke 34. Jeg går på skole så skulle nesten tro at døgnrytmen var på plass, men det er helt fucka. Jeg er utslitt.

Anonymkode: aaf64...9cc

Skrevet

Det ble dessverre bare verre gjennom hele graviditeten, men etter fødsel sov jeg godt de to timene mellom hver amming 😄

Anonymkode: 0b087...a63

Skrevet

Jeg sovnet på toalettet på jobb og i bilen på parkeringsplassen utenfor butikken. Var helt jævlig. 

Skrevet

Jeg ble sykemeldt fordi jeg sovnet stående og sittende. Sov ekstremt mye i starten. Sov veldig godt resten av svangerskapet. Så får jo håpe for din del at det går seg til 😊 hvordan pleier du vanligvis å sove? 

Skrevet
17 timer siden, Anjatapinjata skrev:

Jeg ble sykemeldt fordi jeg sovnet stående og sittende. Sov ekstremt mye i starten. Sov veldig godt resten av svangerskapet. Så får jo håpe for din del at det går seg til 😊 hvordan pleier du vanligvis å sove? 

Jeg sleit litt med søvn og stress   før jeg ble gravid også da fikk jeg sovehormon  hos legen for og lette innsovning.

Men tar jo ikke disse tablettene nå når jeg er gravid da.🙂

Nå er jeg mest bare  sliten pga lite søvn og trett. Men er jo lys våken samtidig og kroppen veldig urolig. 

jeg har også faste tidspunkt  på når jeg legger meg,(23) og står opp  mellom kl 6-7 

Legen sykemeldte meg 70% nå ,pga søvnmangel osv, Og fordi  at jeg ikke kan ta noen tabletter.  Må bare prøve og finne roen,   også  håper jeg at jeg får sove litt mer normalt  senere.  😂😊

Skrevet

Jeg sov dårlig fra uke 12 og ut svangerskapet, søvnen ble mye bedre etter babyen kom til tross for amming. Da sov jeg tross alt mellom ammingene, sov nesten ingenting de siste 3 månedene av svangerskapet på grunn av diverse plager. 

Anonymkode: 56cba...bca

Skrevet

Nå er jeg 40 uker på vei og søvnen min var dårlig fra uke 8. Men det som hjalp meg etterhvert var å dra til akupunktør 🙂 

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sleit litt med søvn og stress   før jeg ble gravid også da fikk jeg sovehormon  hos legen for og lette innsovning.

Men tar jo ikke disse tablettene nå når jeg er gravid da.🙂

Nå er jeg mest bare  sliten pga lite søvn og trett. Men er jo lys våken samtidig og kroppen veldig urolig. 

jeg har også faste tidspunkt  på når jeg legger meg,(23) og står opp  mellom kl 6-7 

Legen sykemeldte meg 70% nå ,pga søvnmangel osv, Og fordi  at jeg ikke kan ta noen tabletter.  Må bare prøve og finne roen,   også  håper jeg at jeg får sove litt mer normalt  senere.  😂😊

Da er det jo kanskje ikke så rart at du fortsatt sliter med søvn da. Jeg har alltid vært ett dovendyr, kan sove tolv timer hver natt om jeg hadde kunnet det 😅 alltid vært sånn. Så ble bare enda trøttere i graviditeten. Får jo håpe for din del at det snur litt utover da😊

Skrevet
20 timer siden, Anjatapinjata skrev:

Da er det jo kanskje ikke så rart at du fortsatt sliter med søvn da. Jeg har alltid vært ett dovendyr, kan sove tolv timer hver natt om jeg hadde kunnet det 😅 alltid vært sånn. Så ble bare enda trøttere i graviditeten. Får jo håpe for din del at det snur litt utover da😊

Du har nok rett i. 🙂 Jeg hadde en forestilling om at alle var så trette og sov mye i begynnelsen av svangerskapet.

Men har jo skjønt nå at det er bare tull.😅

Men håper jo det snur seg litt om ikke så får jeg vente  i noen år. 😂

Samboeren min sover også dårlig  for tiden😂 

Sendte han en link om sympati graviditet 😅🙈 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...