AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #1 Skrevet 30. november 2019 Har ei datter på 1 år og søsteren min har en sønn på snart 5 år, datteren min pleide og være vill etter søsken barnet sitt og krabbe etter han og vise mye glede når han kom på besøk. Men nå er det som hun ikke viser så mye interesse for han lenger.. Vet ikke om bakgrunnen er fordi når han kommer på besøk så pleier han og ignorere henne når hun søker kontakt med han så går han vekk og blir sint, han pleier av og til og ta fra henne det hun leker med, av og til leker de noen minutter sammen og tar med seg leken, synes det er jo litt trist om datteren min vil oppleve besøkene hans som negativt etter vert.. Noe tips? Anonymkode: 9d0d5...c27
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #2 Skrevet 30. november 2019 Stor aldersforskjell er nok grunnen for lite interesse. Han på 5 vil jo ha helt andre interesser enn å holde ei på 1 år i aktivitet. Anonymkode: dbe93...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #3 Skrevet 30. november 2019 Datteren din har gått fra spennende til plagsom/uinteressant. Det går mest sannsynlig over, men 4 år er mye i den alderen Anonymkode: 0bdc8...f05 2
atropos Skrevet 30. november 2019 #4 Skrevet 30. november 2019 Jeg synes det er litt rart at du forventer at en femåring skal være interessert i å leke med en ettåring. De har jo ingenting til felles... at ettåringen da gir opp å ta kontakt er heller ikke merkelig. Det er helt normalt. Ha litt is i magen. Det kan godt hende de vil ha mer glede av hverandre etterhvert når barnet ditt blir eldre. Det dummeste du kan gjøre er å gjøre dette til et problem. Dette er helt normal barneoppførsel. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå