AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #1 Skrevet 30. november 2019 I såfall, hvordan? Tenker da uten å involvere lege som gir alle disse remediene? Har jo hørt om slimløsende hostesaft, er vel bare tøv? Kosthold så klart. Noe urter? Vitaminer? Te? Noe jeg kan prøve før jeg setter kroppen gjennom masse medisiner igjen? (Aldri vært prøver på medisiner, men har vært alvorlig syk med prednisolon, sprøyter, tabletter og infusjoner for å bli frisk.) Ønsker en så ren kropp som mulig. Er "bare" 15 kg overvektig nå. Noen tips? Anonymkode: 924a8...84a
J1994 Skrevet 30. november 2019 #3 Skrevet 30. november 2019 Kanskje ikke for å boozte eggløsningen, men drakk alltid rooibos-te mellom EL og mens Skulle visst gjøre det lettere for egget å feste seg. Om det virker? Har jeg ikke peiling. Men blitt gravid tre ganger, så lever i troen
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #4 Skrevet 2. desember 2019 Det er masse som skal hjelpe, jeg tror jeg har prøvd det meste Bidronninggele skal øke østrogenet og booste eggløsning Q10 skal være bra for eggkvalitet, spesielt om man er litt voksen Melatonin reduserer stresshormoner og gjør deg mer fertil Maca balanserer kroppens hormoner, bra for fertilitet Omega 3 gjør deg generelt sunnere Hostesaft som du nevner gjør ikke noe for selve eggløsningen, men skal visstnok gjøre eggløsningsslimet mer svømmevennlig. Anonymkode: f93c8...f6e
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #5 Skrevet 2. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er masse som skal hjelpe, jeg tror jeg har prøvd det meste Bidronninggele skal øke østrogenet og booste eggløsning Q10 skal være bra for eggkvalitet, spesielt om man er litt voksen Melatonin reduserer stresshormoner og gjør deg mer fertil Maca balanserer kroppens hormoner, bra for fertilitet Omega 3 gjør deg generelt sunnere Hostesaft som du nevner gjør ikke noe for selve eggløsningen, men skal visstnok gjøre eggløsningsslimet mer svømmevennlig. Anonymkode: f93c8...f6e Virket noe av det på deg da? Anonymkode: cf8ff...399
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #6 Skrevet 2. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virket noe av det på deg da? Anonymkode: cf8ff...399 Jeg henger jo fortsatt på dette forumet, så svaret sier seg vel selv😫 Anonymkode: f93c8...f6e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #7 Skrevet 9. desember 2019 Grapefruktjuice rundt eggløsning. Spira satt den mnd 🙊👌👏 Anonymkode: bb3ba...7cf
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #8 Skrevet 9. desember 2019 Forskning og flere fertilitetseksperter mener at et lavkarbo kosthold kan øke sjansen for å bli gravid Anonymkode: 5d193...0d8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #9 Skrevet 27. desember 2019 Jeg går på hormoner pga pcos, har veldig sjeldent eggløsning. Gynekologen anbefalte meg å ta et naturpreparat i tillegg. Hun hadde bare positive erfaringer med det. Anonymkode: d595a...989
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #10 Skrevet 28. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går på hormoner pga pcos, har veldig sjeldent eggløsning. Gynekologen anbefalte meg å ta et naturpreparat i tillegg. Hun hadde bare positive erfaringer med det. Anonymkode: d595a...989 Hvilket naturpreprat? Anonymkode: d6a5e...1f2 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #11 Skrevet 28. desember 2019 Jeg ble gravid den måneden jeg prøvde slimløsende hostesaft. Kan være tilfeldig selvsagt, men det skader ikke å prøve☺️ Anonymkode: cb922...665
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #12 Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilket naturpreprat? Anonymkode: d6a5e...1f2 Det glemte jeg å skrive ja. Myo inositol. Gynekologen min har lang erfaring. På siste seminar hun var på, ble det anbefalt at de også kunne prøve det, da det var gode resultater for mange. Anonymkode: d595a...989
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #13 Skrevet 28. desember 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det glemte jeg å skrive ja. Myo inositol. Gynekologen min har lang erfaring. På siste seminar hun var på, ble det anbefalt at de også kunne prøve det, da det var gode resultater for mange. Anonymkode: d595a...989 Har lest litt om det nå, og ser ut som det skal ha samme virkning som metformin. Kan det stemme? Så om man alt står på metformin så er det lite vits å prøve dette? Anonymkode: d6a5e...1f2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #14 Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har lest litt om det nå, og ser ut som det skal ha samme virkning som metformin. Kan det stemme? Så om man alt står på metformin så er det lite vits å prøve dette? Anonymkode: d6a5e...1f2 Jeg går på letrozol og metformin. Jeg får eggløsning nå som jeg går på trippel med letrozol og metformin. Gynekologen anbefalte at jeg begynte på dem å, for å muligens få enda bedre effekt. Jeg har ikke prøvd dem enda, da jeg fikk ganske mye bivirkninger sist av det andre. Har jeg ikke blitt gravid den mnd her, så begynner jeg på de å. Anonymkode: d595a...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå