Miranna Skrevet 29. november 2019 #1 Del Skrevet 29. november 2019 (endret) Jeg er ei ensom jente i slutten av 30 årene som ønsker meg venner. Jeg føler meg ofte mye yngre da jeg ikke har hatt så mye bra erfaringer opp gjennom årene. Jeg har null erfaring når det kommer til å være sosial og er ikke så flink på smalltalk. Jeg liker å gå turer, gå på cafe for å spise noe god mat, kino, liker dyr, og å titte litt på butikker. Jeg er uføretrygdet fordi jeg har angst men ønsker meg venner og prøver her. Helst i Akershus/Buskerud/Vestfold mm. Håper på svar. 😌 Endret 29. november 2019 av Miranna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alfkrasmus Skrevet 1. desember 2019 #2 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Mobilummer Endret 1. desember 2019 av alfkrasmus dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alfkrasmus Skrevet 1. desember 2019 #3 Del Skrevet 1. desember 2019 Mobilnummer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alfkrasmus Skrevet 1. desember 2019 #4 Del Skrevet 1. desember 2019 Ikke i ønsket område Men vil gjerne være en venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juicy Skrevet 2. desember 2019 #5 Del Skrevet 2. desember 2019 (endret) Våken? Endret 2. desember 2019 av juicy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemy36 Skrevet 2. desember 2019 #6 Del Skrevet 2. desember 2019 Hei dame 37 Buskerud her 👌😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
byh1 Skrevet 5. desember 2019 #7 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) M 38,ønsker venn.send pm Endret 5. desember 2019 av byh1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vestfold40 Skrevet 8. desember 2019 #8 Del Skrevet 8. desember 2019 Heisann, mann som nylig har passert 40 vintre er åpen for et vennskap om kjemien ligger der. Er selv desverre uføretrygdet så vet hvordan det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wise Skrevet 27. desember 2019 #9 Del Skrevet 27. desember 2019 Hei, jeg er en som er litt i samme situasjon, men har jobb. Er en sprek 51 åring og bor i Oslo og elsker å gå på turer i Marka og på fjellet. Viktig at du er litt i god form selv. Ta gjerne kontakt. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå