AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #1 Skrevet 29. november 2019 Hva slags bilder velger dere til tinder? Ser dere bedre ut på bildene enn i virkeligheten?Bruker dere filter/redigering på bildene? Bilder i spesielle vinkler? Gamle bilder? Eller er bildene slik dere ser ut til vanlig? Regner med at de færreste velger bilder de er svært uheldig med. Anonymkode: d307a...01d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #2 Skrevet 29. november 2019 For å si det sånn: Det er ikke sikkert jeg ser akkurat slik ut på vei inn døra på jobb mandag morgen klokka 07.30, som på profilbildet mitt på Tinder. Anonymkode: 91b6b...ea1 5
MiniMjau Skrevet 29. november 2019 #3 Skrevet 29. november 2019 Jeg hadde et helt Vanlig bilde av meg selv. Og det i turklær og lue...representativt. Men det er mye rare bilder....fyllebilder, bare bilder med solbriller på, naturbilder,... Fikk opp en kjenning, som har lagt på seg sikkert 20 kg siste årene. Han hadde et gammelt bilde på profilen , for å si d slik. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #4 Skrevet 29. november 2019 Av gutta som dukker opp på min så er 99% Lars Monsen kopier og har bare sporty bilder. Anonymkode: 6c459...bd0 8
Pia Sofia Skrevet 29. november 2019 #5 Skrevet 29. november 2019 Jeg vil absolutt ikke ha bilder der jeg ser mye bedre ut enn i virkeligheten! Mye kulere om de blir positivt overrasket! Det motsatte er jo bare kjipt, så skjønner ikke at folk tør å bruke bilder fra før de la på seg 20 kg o.l. 12
Pia Sofia Skrevet 29. november 2019 #6 Skrevet 29. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Av gutta som dukker opp på min så er 99% Lars Monsen kopier og har bare sporty bilder. Anonymkode: 6c459...bd0 Enig. Spar meg! 😅 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #7 Skrevet 29. november 2019 Har datet ei jeg traff fra tinder noen ganger nå. Vi koser oss sammen og hu er ei veldig hyggelig dame. Men når jeg ser på bildene fra tinder, så kjenner jeg henne ikke igjen😂 Så de er nok muligens litt eldre, og bra sminke, lys etc Anonymkode: 203a7...109 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #8 Skrevet 29. november 2019 17 minutter siden, Pia Sofia skrev: Enig. Spar meg! 😅 Nettopp! Motsatt effekt her... Har heelt sikkert gått glipp av drømmemannen fordi han later som han er Lars Monsen i stedet for mannen på gata. 🤣 Anonymkode: 6c459...bd0 5
Okapi Skrevet 29. november 2019 #9 Skrevet 29. november 2019 Tror det. Har et jeg måtte justere eksponering og hvitbalanse på, og et par i sort/hvitt, men tror det er lov. Har ikke glattet ut huden og gitt meg selv større biceps, iallefall. 1
I'm just a girl Skrevet 29. november 2019 #10 Skrevet 29. november 2019 Jeg fikk opp en eks med et 15 år gammelt bilde som jeg tok av han. Og det er selvfølgelig 15 kg siden også. 🙄 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #11 Skrevet 29. november 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Av gutta som dukker opp på min så er 99% Lars Monsen kopier og har bare sporty bilder. Anonymkode: 6c459...bd0 Tro meg, det er en grunn til det 😉 Tinder er ekstremt vanskelig for menn, når det legges ut bilder av fjellturer og, skiturer er det ikke tilfeldig. Uten det er man sjanseløs (om man ikke er sjanseløs allerede). Anonymkode: 154b9...fe8 2
MiniMjau Skrevet 29. november 2019 #12 Skrevet 29. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tro meg, det er en grunn til det 😉 Tinder er ekstremt vanskelig for menn, når det legges ut bilder av fjellturer og, skiturer er det ikke tilfeldig. Uten det er man sjanseløs (om man ikke er sjanseløs allerede). Anonymkode: 154b9...fe8 Sånne bilder kan vel antyde at de beveger seg utendørs og har et minimum av fysikk. Er mer tilbøyelig til å like en gjenomsnittelig lars Monsen enn en pen fyr med øl, sigg og solbriller. 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #13 Skrevet 29. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tro meg, det er en grunn til det 😉 Tinder er ekstremt vanskelig for menn, når det legges ut bilder av fjellturer og, skiturer er det ikke tilfeldig. Uten det er man sjanseløs (om man ikke er sjanseløs allerede). Anonymkode: 154b9...fe8 Som en som bare er på ski noen få ganger i løpet av vinteren så feiler i hvert fall det. Har Tinder gold og det er mange jeg ikke liker fordi jeg tror det vil kræsje på grunn av alle fritiden hans. 😂 Anonymkode: 6c459...bd0 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #14 Skrevet 29. november 2019 Har 2-3 ansiktsbilder som er glattet litt ut med lysere filter på snap, hvor jeg ser ut som meg men med litt dusere trekk.. Synes selv jeg ser ca 15% bedre ut enn i virkeligheten på de bildene. Det rare er at de mennene jeg har møtt fra tinder synes likevel jeg er penere i virkeligheten enn på bildene. Tror det har med å gjøre at jeg har et uttrykksfullt ansikt med ganske livlig mimikk, som de sjarmeres av.. Anonymkode: 5f191...33d 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #15 Skrevet 29. november 2019 Er finere i virkeligheten, er ikke litt fotogen en gang. Hadde bilder av meg tatt litt fra avstand så det var tydelig at jeg var slank, noen der jeg bare står og ser søt ut, og noen der jeg drev med hobbyen min. Redigerte litt på farger slik at grønnfargen i dem kom bedre fram. Et bilde kan ikke fange opp krikene og krokene og det lure smilet som gjør meg til meg. Anonymkode: 3453f...3ba 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #16 Skrevet 30. november 2019 TS her. Sveipet på tinder nå, og der dukker opp et bilde av en mann. Ser på kvaliteten at bildet ikke er fra 2019, og han så litt ung ut ift oppgitt alder. I profilteksten stod det: «bildet er fra 2009, bruk fantasien😄🤷♂️« Han var i det minste ærlig da. Anonymkode: d307a...01d 2
Måneskinn Skrevet 30. november 2019 #17 Skrevet 30. november 2019 Jeg syns det er viktig å gi et realistisk bilde av hvordan jeg ser ut nå - og ikke for 2-3 år siden. Alle bildene mine er tatt innenfor det siste halve året, og viser meg ute på tur, i penklær før jeg skal på byen og ellers det jeg kaller hverdagsbilder, en selfie og et par andre uten særlig sminke og hvor jeg smiler. Har vært borti både det ene og andre hos menn, hvorav en jeg traff hadde laangt skjegg og grått hår (minnet om nissen når jeg tenker meg om...) og det kom frem at bildene var 10 år. Det ble med den daten, for å si det sånn 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #18 Skrevet 30. november 2019 Pleier ikke å ta bilde av meg selv så ofte, så er ikke sånn at jeg har hundrevis å velge fra. De jeg har nå er fra det siste året. Velger selvsagt bilder jeg er fornøyd med, men det er jo enkelt å se at det er meg Anonymkode: d1c46...e10
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #19 Skrevet 30. november 2019 Jeg har noen helt greie bilder av meg der jeg smiler. Jeg synes jeg likner på meg selv, men folk legger merke til ulike ting, så det kan jo hende at noen ikke synes jeg er helt lik bildene.. Det er derfor viktig å ha flere ulike bilder, og ikke bare selfier. Gjerne et bilde på tur, uten sminke og med lue eller noe sånt. Anonymkode: bef48...59d
Stiigen Skrevet 30. november 2019 #20 Skrevet 30. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags bilder velger dere til tinder? Ser dere bedre ut på bildene enn i virkeligheten?Bruker dere filter/redigering på bildene? Bilder i spesielle vinkler? Gamle bilder? Eller er bildene slik dere ser ut til vanlig? Regner med at de færreste velger bilder de er svært uheldig med. Anonymkode: d307a...01d Please jenter; Bruk realistiske bilder! Dere er så flinke på vinkler og slikt, 100 ganger bedre enn oss menn. MEN det er bortkastet tid for begge parter å lure seg til en date med noen som ikke er tiltrukket til hvordan du EGENTLIG ser ut. Som eksempel så hadde jeg en Tinder-date forleden. Bildene hennes var litt sånn hipps om happs, litt rare vinkler, og ingen som viste hele dama. MEN det var noen close ups av fjeset, og ett full body bilde..men når jeg traff henne så lignet hun ikke i det hele tatt, verken ansikt eller kropp. Hun var tynn på bildene, og relativt overvektig i virkeligheten. Jeg blir ikke tilrukket av overvektig, men er en gentleman; så jeg gjennomførte hele daten og var hyggelig selv om jeg hadde null interesse i å ta ting videre. Og idag(2 måneder senere) så matchet jeg med henne igjen med en av hennes nye profiler. Jeg kjente henne rett og slett ikke igjen fordi hun er tynn og pen på bildene! lite lurt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå