Mentos Skrevet 29. november 2019 #1 Skrevet 29. november 2019 Ute i siste liten! Jeg har ikke funnet noen ferdiglagde som passer han - ikke har han skjegg, han drikker ikke alkohol og jeg tror ikke han er sånn veldig gira på erotiske kalendere. Har dere noen gode tips til billige gaver som kan kjøpes inn?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #2 Skrevet 29. november 2019 1 minutt siden, Mentos skrev: Ute i siste liten! Jeg har ikke funnet noen ferdiglagde som passer han - ikke har han skjegg, han drikker ikke alkohol og jeg tror ikke han er sånn veldig gira på erotiske kalendere. Har dere noen gode tips til billige gaver som kan kjøpes inn? Hvorfor lage julekalender? Det er utrolig dårlig for miljøet! Anonymkode: 6432a...995 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #3 Skrevet 29. november 2019 Jeg har kjøpt sjokolade, sokker, truser, massasjeolje, snus, øl (ser jo at din ikke drikker alkohol), sjampo, såpe (slike ting han bruker til hverdags). Eventuelt så kan du jo lage julekaker med lapper du skriver. Eller feks at du gir massasjeolje den ene dagen. Å neste dag får han en lapp der det står 1 times massasje. Anonymkode: 4c087...8b8
Mentos Skrevet 29. november 2019 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor lage julekalender? Det er utrolig dårlig for miljøet! Anonymkode: 6432a...995 Det trenger det ikke å være. I fjor lagde jeg kalender med alt fra paracet til maisbokser og tacokrydder. Haha, jævlig sært men han er en praktisk person.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #5 Skrevet 29. november 2019 4 minutter siden, Mentos skrev: Det trenger det ikke å være. I fjor lagde jeg kalender med alt fra paracet til maisbokser og tacokrydder. Haha, jævlig sært men han er en praktisk person. Ok, da er dere virkelig unntaket! Kreds!😊🙌🏼 Anonymkode: 6432a...995
Lill3My Skrevet 29. november 2019 #6 Skrevet 29. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor lage julekalender? Det er utrolig dårlig for miljøet! Anonymkode: 6432a...995 Ikke nødvendigvis! Man kan lage kalender hvor en får ulike tjenester som middag, massasje, et bilde på mobilen ila dagen, en liten sjokolade, eller nyttige ting som vedkommende uansett ellers måtte kjøpt selv; sokker, hårprodukter, massasjeolje, verktøy, treningsklær, bøker osv Samboeren min får en kalender bestående av 24 konvolutter hvor det inni hver av dem står hint til hvor dagens lille ting er gjemt. Alt fra sokker til løfte om massasje eller andre ting å gjøre sammen som kino ol
Mentos Skrevet 29. november 2019 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjøpt sjokolade, sokker, truser, massasjeolje, snus, øl (ser jo at din ikke drikker alkohol), sjampo, såpe (slike ting han bruker til hverdags). Eventuelt så kan du jo lage julekaker med lapper du skriver. Eller feks at du gir massasjeolje den ene dagen. Å neste dag får han en lapp der det står 1 times massasje. Anonymkode: 4c087...8b8 10 minutter siden, Lill3My skrev: Ikke nødvendigvis! Man kan lage kalender hvor en får ulike tjenester som middag, massasje, et bilde på mobilen ila dagen, en liten sjokolade, eller nyttige ting som vedkommende uansett ellers måtte kjøpt selv; sokker, hårprodukter, massasjeolje, verktøy, treningsklær, bøker osv Samboeren min får en kalender bestående av 24 konvolutter hvor det inni hver av dem står hint til hvor dagens lille ting er gjemt. Alt fra sokker til løfte om massasje eller andre ting å gjøre sammen som kino ol Takk for gode tips! Tror jeg går for flest tjeneste-gaver. Det vil han sette pris på 🙂
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #8 Skrevet 29. november 2019 Jeg har kjøpt skrapelodd, godteri, klut til bil, spekesnacks, en pose med den ene tingen han liker i smågodthyllene, dusjsåper, kjevle, noen sjokolader og diverse annet du ikke vil ha tips om Anonymkode: 89621...d74
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #9 Skrevet 29. november 2019 Min skal få en sexy overraskelse hver lørdag i adventa😉 har kjøpt inn sexy undertøy, massasjelys, pisk, leketøy, sexy nissedrakt og litt annet😉 Anonymkode: 002a5...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå