AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #1 Skrevet 29. november 2019 Hunden min gjorde noe den aldri har gjort før. Vi lå i sengen og sov. Plutselig så begynte hunden å få ukontrollerte bevegelser og rulle bak med øynene. Han klarte ikke å stå på beina og han fikk litt fråde rundt munnen. Jeg heiv meg i bilen og var på vei til dyrlegen innen 2-3 min, men plutselig ble han helt normal igjen. Vi gikk tur, hunden spiste og logret med halen. Hva var dette? Epilepsi? Fikk sjokk og ble utrolig redd. Burde jeg ta han med til dyrlegen for utredning? Dette har aldri hendt før. Anonymkode: 4fb40...a8e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #2 Skrevet 29. november 2019 Høres ut som et epileptisk anfall, som bør utredes. Anonymkode: 2deb2...021 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. november 2019 #3 Skrevet 29. november 2019 Det kan det være, ta hunden til dyrelege så fort som mulig.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #4 Skrevet 29. november 2019 Det må veterinær avgjøre. Anonymkode: 49f18...809
Julie Skrevet 30. november 2019 #5 Skrevet 30. november 2019 (endret) Enig med de over her. Sørg for å ta video neste gang det skjer, nyttig info til veterinæren. Endret 30. november 2019 av Julie
AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 #6 Skrevet 30. november 2019 Takk for svar alle. Bestiller en time før jul tenker jeg. Anonymkode: 4fb40...a8e
NewInTown Skrevet 30. november 2019 #7 Skrevet 30. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar alle. Bestiller en time før jul tenker jeg. Anonymkode: 4fb40...a8e Bør helst ta han med i morgen på akuttime, ettersom det kan være et epileptisk anfall og er det det kan det skje på nytt. Mye mulig han da trenger medisiner og tett oppfølging, slik at han ikke skader seg eller får fatale senskader av anfallene. Jeg hadde vært litt rask ute med å komme meg til veterinæren jeg, selv om han virker frisk og rask nå. God bedring til hunden din! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå