Ephemera Skrevet 29. mai 2005 #1 Skrevet 29. mai 2005 Noen som skjønner hva jeg mener? Sånne vide, posete, digre bukser som er sammensnørt nederst som dansere ofte bruker? Så det senest nå, på reprisen på Melodi Grand Prix Junior som står på i bakgrunnen. Jeg har i årevis hatt lyst på sånne bukser. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Linker til butikker som selger dance-klær?
Kame Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Her kanskje? http://www.ladanse.no/ Jeg husker jeg brukte å gå forbi den butikken da jeg bodde i Oslo, og drømme at jeg var flink til å danse.
Ephemera Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2005 Takk! Jeg fant ikke sånn bukse der, men... (kanskje det bare er de som virkelig ER dansere som får kjøpe dem... )
Kame Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Jeg titta litt på siden etter at jeg hadde lagt inn linken her, og det var skrale greier. Jeg vil absolutt tro de har større utvalg i butikken, enn på nett, kanskje du kan ringe dem?
Annevenn Skrevet 30. mai 2005 #5 Skrevet 30. mai 2005 På Nesttun utenfor Bergen ligger en butikk som kanskje har sånne bukser du ser etter. Butikken heter Nani'ma. Jeg kjøpte en slags "haremsbukse" der, som har snøring med sånne lange snorer både oppe i livet, og nede rundt bena. Litt bohemeaktige. De har en hjemmeside som ikke er oppdatert, men med kontaktinfo. Det er www.piropiro.no Barneklærne deres er forresten supre!!!!!!!!!!!!! Og rimelige....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå