AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #1 Skrevet 29. november 2019 Kjøpte en vare på Elkjøp tidligere i uken, den var ikke i black friday tilbudsavisen. Men plutselig ble den satt ned ytterligere 700 kr. En overivrig samboer har kastet inneremballasjen. Vurderer å kjøpe en til av samme varen, for så å gå ut i bilen og hente den høyeste kvitteringen og returnere den igjen. Det er jo 700 kr på noen minutters arbeid. Jeg kjenner jeg er sur på dem. Er det vits i å klage? Anonymkode: 58ed3...731
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #2 Skrevet 29. november 2019 Elkjøp har vel prisgaranti? Anonymkode: ac91b...5f3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #3 Skrevet 29. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elkjøp har vel prisgaranti? Anonymkode: ac91b...5f3 Tror jeg og. Det skal holde å ta med kvitteringen for å få refundert mellomlegget. Anonymkode: 47d20...ee8
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #4 Skrevet 29. november 2019 Sitat Vi jobber hardt hver eneste dag for å. kunne gi deg markedets laveste priser. Vi etterstreber å alltid være billigst. Lykkes vi ikke, så matcher vi prisen til norske konkurrenter i kjøpsøyeblikket. Det eneste du trenger å gjøre er å dokumentere at en norsk konkurrent har lavere pris og at varen er tilgjengelig for kjøp til oppgitt pris. I kjøpsøyeblikket var det et par nettsider som var billigere. I dag har Hifi-klubben og Elkjøp samme pris på 2995, men jeg kan kjøpe den til 4290 hos feks Clas Ohlson. Anonymkode: 58ed3...731
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #5 Skrevet 29. november 2019 De hadde en del luretilbud i dag. For en uke siden var det noe der som kosta 500 kr mindre enn det de la ut i dag på "tilbud". Prisen originalt var ca 1400 kr., tilbud for en uke siden ca 579,- kr i dag var det tilbud 1100 kr. Har spart innmari mye penger i dag dvs ingen Black Friday her i huset 😄 Anonymkode: 0e519...77f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå