Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte en vare på Elkjøp tidligere i uken, den var ikke i black friday tilbudsavisen. Men plutselig ble den satt ned ytterligere 700 kr. 

En overivrig samboer har kastet inneremballasjen. Vurderer å kjøpe en til av samme varen, for så å gå ut i bilen og hente den høyeste kvitteringen og returnere den igjen. Det er jo 700 kr på noen minutters arbeid. 

Jeg kjenner jeg er sur på dem. Er det vits i å klage? 

Anonymkode: 58ed3...731

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elkjøp har vel prisgaranti?

Anonymkode: ac91b...5f3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elkjøp har vel prisgaranti?

Anonymkode: ac91b...5f3

Tror jeg og. Det skal holde å ta med kvitteringen for å få refundert mellomlegget. 

Anonymkode: 47d20...ee8

Skrevet
Sitat

Vi jobber hardt hver eneste dag for å. kunne gi deg markedets laveste priser. Vi etterstreber å alltid være billigst. Lykkes vi ikke, så matcher vi prisen til norske konkurrenter i kjøpsøyeblikket. Det eneste du trenger å gjøre er å dokumentere at en norsk konkurrent har lavere pris og at varen er tilgjengelig for kjøp til oppgitt pris. 

I kjøpsøyeblikket var det et par nettsider som var billigere. I dag har Hifi-klubben og Elkjøp samme pris på 2995, men jeg kan kjøpe den til 4290 hos feks Clas Ohlson. 

Anonymkode: 58ed3...731

Skrevet

De hadde en del luretilbud i dag. For en uke siden var det noe der som kosta 500 kr mindre enn det de la ut i dag på "tilbud". 

Prisen originalt var ca 1400 kr., tilbud for en uke siden ca 579,- kr i dag var det tilbud 1100 kr. 

Har spart innmari mye penger i dag dvs ingen Black Friday her i huset 😄 

Anonymkode: 0e519...77f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...