AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #1 Skrevet 29. november 2019 Nå har jeg endelig fått ting som jeg har ønsket det, men knall leilighet og godt med penger. Det eneste jeg mangler nå er ei dame og som har lyst på barn. Hvordan skal jeg gå frem synes dere? Jeg har et middels utseende, så jeg får ikke så mye respons på Tinder pga det. Men et det ok å fortelle eller ta bilde av meg i leiligheten osv? Vil det bedre min sjanse for å vekke noe interesse? Anonymkode: 9e43b...2c5
Nymerïa Skrevet 29. november 2019 #2 Skrevet 29. november 2019 Bruk familie og venner, be dem introdusere deg for enslige damer som har like verdier og livsstil. 13
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #3 Skrevet 29. november 2019 5 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev: Bruk familie og venner, be dem introdusere deg for enslige damer som har like verdier og livsstil. Takk, kan prøve det Anonymkode: 9e43b...2c5 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #4 Skrevet 29. november 2019 Om du begynner å skryte av fet leilighet, bil osv, så tror jeg heller du vil oppleve at damene flykter. Anonymkode: f43a6...093 24
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #5 Skrevet 29. november 2019 Tinder er kanskje urealistisk, der må du være temmelig kjekk for at det skal være noen vits. Men sukker og møteplassen er bedre, der går det an for menn med normalt utseende å komme i kontakt med damer. Anonymkode: 2d778...255 1
Nymerïa Skrevet 29. november 2019 #6 Skrevet 29. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om du begynner å skryte av fet leilighet, bil osv, så tror jeg heller du vil oppleve at damene flykter. Anonymkode: f43a6...093 Eventuelt at han funker som en magnet på damene som er ute etter en mann for pengenes skyld. Du vil vel ikke det, TS? 6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #7 Skrevet 29. november 2019 47 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev: Eventuelt at han funker som en magnet på damene som er ute etter en mann for pengenes skyld. Du vil vel ikke det, TS? Nei, det er ikke det jeg ønsker. Ønsker selvsagt ei dame som liker meg for meg og ikke de andre elementene. Men for å være helt ærlig så er jeg litt frustrert over at jeg har det så greit og ikke klarer å få noe napp, så kanskje noe av begge deler først? Vil selvsagt ha unge med ei dame som kun liker meg og ikke andre elementer med meg.... Anonymkode: 9e43b...2c5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #8 Skrevet 29. november 2019 Ikke kall leiligheten «rå»...er mitt tips. Anonymkode: dc359...0a6 9
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #9 Skrevet 29. november 2019 Du kan forbedre dine sjanser med subtile skrytebilder. Deg på kjøkkenet(fint kjøkken), lager mat (Ikke grandis), fine klær, ren og pen, litt ekstra strøket skjorte i kanten, men øverste knapp åpen (casual) og en dyr vinflaske på benken, litt frukt? Jeg er ganske god til å selge..: ) Anonymkode: 4e0e1...ede 6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #10 Skrevet 29. november 2019 Ikke reklamer med objekter. Du vil dama skal være interessert i deg, og ikke formuen din, sant? Skriv heller litt om deg selv, hva du interesserer deg for, og hva du ønsker deg ei snill og god dame, som kanskje en dag kunne tenke seg å en familie. Mange damer der ute, valgte å gå fra partner, nettopp fordi de ikke ønsket barn. Vær ærlig om hva du ønsker, men ikke skrem dem vekk heller. På den måten, luker du ut de som ikke ønsker det samme. Ellers, tror jeg kanskje ikke tinder er beste plassen, for å finne et seriøst og varig forhold. Damer som passer inn i livet ditt finnes. Du må bare finne ei som ønsker det samme Anonymkode: f17f1...aca 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #11 Skrevet 29. november 2019 Har du noen kamerater med kjekke kjærester? Inviter dem på middag /pils/kaffe hjemme i den knall leiligheten, og håp at de skryter av deg til venninner. Kanskje de tar med ei neste gang Anonymkode: 930b8...c70 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #12 Skrevet 29. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du begynner å skryte av fet leilighet, bil osv, så tror jeg heller du vil oppleve at damene flykter. Anonymkode: f43a6...093 Helt feil. Jeg får flere matcher og likes når jentene skjønner at jeg har ressurser en når jeg ikke nevner noe. Man kan aldri ta imot dating råd fra en kvinne. De sier en ting å gjør noe helt annet. Anonymkode: ecba6...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #13 Skrevet 29. november 2019 Off, menn som starter med å forklare hvorfor de er bra er bere irriterende. Framstår som om det er eneste du har å by på. Anonymkode: dd40c...ad3 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #14 Skrevet 29. november 2019 Forsvant litt i setningene mine igjen. Bare overse manglene er dere greie møkkatelefon. Anonymkode: f17f1...aca
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #15 Skrevet 29. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt feil. Jeg får flere matcher og likes når jentene skjønner at jeg har ressurser en når jeg ikke nevner noe. Man kan aldri ta imot dating råd fra en kvinne. De sier en ting å gjør noe helt annet. Anonymkode: ecba6...ebf Du tiltrekker deg flere golddiggers med andre ord Anonymkode: f17f1...aca 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #16 Skrevet 29. november 2019 Jeg gidder da ikke date en fyr pga fet leilighet eller bil...Jeg dater typer som jeg har noe til felles med, som jeg ikke finner frastøtende, som har sjarm og personlighet. Men klart, om du har en tvillingbror som bor hjemme og går på NAV, hadde jeg nok gått for deg 😜 Anonymkode: 13f2f...4dc 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #17 Skrevet 29. november 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tiltrekker deg flere golddiggers med andre ord Anonymkode: f17f1...aca Kanskje det ja. Men heller 100 golddiggere igjennom et år en 0 likes ellers. Anonymkode: ecba6...ebf 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #18 Skrevet 29. november 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det ja. Men heller 100 golddiggere igjennom et år en 0 likes ellers. Anonymkode: ecba6...ebf Må dessverre være enig i denne Anonymkode: 9e43b...2c5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #19 Skrevet 29. november 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Off, menn som starter med å forklare hvorfor de er bra er bere irriterende. Framstår som om det er eneste du har å by på. Anonymkode: dd40c...ad3 Jeg har masse å tilby av personlige egenskaper, men er bare sjenert og ikke veldig sosial og heller ikke veldig kjekk, så derfor sliter jeg med å få napp, det er derfor jeg prøver å fronte disse materialistiske tingene i håp om bedre respons enn bare på utseende. Anonymkode: 9e43b...2c5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 #20 Skrevet 29. november 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har masse å tilby av personlige egenskaper, men er bare sjenert og ikke veldig sosial og heller ikke veldig kjekk, så derfor sliter jeg med å få napp, det er derfor jeg prøver å fronte disse materialistiske tingene i håp om bedre respons enn bare på utseende. Anonymkode: 9e43b...2c5 Hvilke interesser har du? Det finnes garantert jenter som ikke er sosiale, som har samme interesser, samme humor og som finner deg sjarmerende og morsom. Det finnes noen for alle. Anonymkode: da234...a7f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå